Naza Quest lancar Kempen Raya Chevrolet

Screen Shot 2016-06-02 at 6.05.30 PM

Tinggal beberapa hari lagi Ramadan bakal menjelang tiba, ini bermakna sebulan akan datang umat Islam akan menyambut kehadiran Syawal pula. Selain mempertingkatkan ibadah, mungkin ada di antara kita yang sedang merancang untuk membeli kenderaan baharu.

Selain Ford Malaysia yang telah mengumumkan kempen jualan sempena Aidilfitri, Naza Quest Sdn.Bhd juga telah berbuat demikian. Kempen Raya Chevrolet dan Kempen Pemanduan Selamat Sempena Raya telah pun dilancarkan dari 26 Mei hingga 31 Julai ini.

Pengedar rasmi Chevrolet di Malaysia ini menawarkan rebat tunai untuk barisan modelnya. Bagi model Cruze dan Orlando, ia ditawarkan dengan rebat sehingga RM8,888 atau lima tahun servis percuma/100,000 km mana yang tiba terlebih dahulu. Manakala model Colorado dan Colorado Sport menerima rebat sehingga RM3,000.

Untuk Kempen Pemanduan Selamat Sempena Raya, Naza Quest turut menawarkan 40-mata pemeriksaan dan Keahlian Bantuan Chevy selama satu-tahun percuma. Ini bagi mengutamakan keselamatan pemilik dan penumpang kenderaan tersebut.

Selain itu, Naza Quest turut menganjurkan peraduan ‘Pandu Uji & Servis untuk Menang’ mulai 26 Mei hingga 15 Ogos ini. Untuk menyertai peraduan ini, para pelangggan hanya perlu berkunjung ke mana-mana bilik pameran Chevrolet berhampiran, pandu uji dan/atau servis kenderaan Chevrolet milik masing-masing sebelum tarikh tersebut berakhir. Setiap bulan, para peserta berpeluang memenangi hadiah menarik termasuklah Pakej Kamera Tahan Lasak Xiaomi Xiaoyi, kamera kereta/perakam video dan juga jersi Machester United.

Bagi pemenang utama pula, bakal berpeluang menerima pakej pelancongan ke Hong Kong untuk dua orang termasuk tiket penerbangan dan penginapan di hotel.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required