Penutupan laluan selama lima hari di Lebuhraya Sprint berdekatan Pusat Bandar Damansara bermula Sabtu

mrt sprint

Bermula Sabtu ini, laluan menghala ke KL di Lebuhraya Sprint berdekatan Restoran Victoria Station akan ditutup sepenuhnya selama lima hari.

Bernama melaporkan, dalam satu kenyataan oleh MMC-Gamuda KVMRT (PDP) Sdn Bhd, penutupan itu akan dilakukan dari jam 10 malam hingga 6 pagi bagi kerja-kerja pemasangan gantry dan penanda garisan atas jalan.

Pengguna dari Petaling Jaya yang ingin menuju pusat bandar Kuala Lumpur akan dialihkan laluannya melalui Jalan Kasah, dan kemudian terus ke Jalan Semantan.

Sementara itu, pengguna dari Kuala Lumpur yang ingin ke Bangsar/Jalan Ma’arof akan dialihkan laluannya menuju Jalan Kasah dan Pusat Bandar Damansara sebelum disambungkan semula ke Jalan Johar untuk mengambil selekoh kiri di bawah jejantas Sprint ke Jalan Ma’arof sebelum ke Bangsar.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required