PSKLM nafi kadar tol naik 16 November ini

2015-npe-pantai-dalam-toll-plaza- 001

Persatuan Syarikat Konsesi Lebuhraya Malaysia (PSKLM) mendakwa berita yang tersebar melalui media sosial berhubung kenaikan kadar tol di beberapa lebuh raya utama berkuat kuasa 16 Nov ini hanyalah khabar angin dan ianya tidak benar, lapor Bernama.

Menurut Timbalan Yang Dipertua PSKLM Sazally Saidi, khabar angin yang menyebut kadar tol di beberapa lebuh raya antaranya Lebuhraya Lingkaran Penyuraian Trafik Kajang (SILK) dan Lebuhraya Duta-Ulu Kelang (DUKE) akan naik antara RM1 dan RM5.70 mulai Isnin, 16 Nov, dipercayai telah dikitar semula oleh pihak tidak bertanggungjawab.

“16 Nov tu pun hari Rabu bukannya Isnin macam dalam ‘statement hoax’ (kenyataan palsu) itu,” katanya kepada Bernama menerusi aplikasi WhatsApp, semalam.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required