Daihatsu DN F-Sedan versi Perodua dihasilkan dalam lakaran imaginasi – adakah sesuai bagi Bezza coupe?

Daihatsu DN F-Sedan versi Perodua dihasilkan dalam lakaran imaginasi – adakah sesuai bagi Bezza coupe?

Semalam wakil kami telah merakamkan foto Daihatsu DN-F Concept yang dipertontonkan di hari pembukaan Gaikindo Indonesia International Auto Show (GIIAS) 2017 yang sedang rancak berlangsung. Ramai yang berpendapat, ia bagaikan prospek bagi versi Perodua. Pakar Photoshop kami, Theophilus Chin pantas melakukan imej lakaran rendered untuk memberikan gambaran untuk imej kereta.

Beberapa perubahan dilakukan untuk menunjukkan kereta ini lebih kepada model produksi, ini termasuklah lampu utama LED penuh yang digantikan dengan projektor biasa, dan gril hadapan ala-Honda yang ditukar supaya lebih mirip dengan Myvi. Juga ditambah cermin sisi dengan saiz yang lebih sesuai, pembuka pintu yang lebih besar pada tempat biasanya dan juga tiang-B serta -C.

Selain daripada itu, F-Sedan yang ternyata bergaya, dengan rupa ala coupe empat-pintu memang betul-betul sesuai dengan versi Perodua, dan kami yakin pembeli di sini mungkin berpeluang memiliki “Bezza Coupe”. Walau bagaimana pun kita masih tidak pasti adakah versi produksi nanti akan mirip dengan rekaan konsep mahu pun tidak. Sama-samalah kita mengharapkannya.

GALERI: Model konsep Daihatsu DN-F

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required