Bentley Bentayga Le Mans Edition oleh Kahn Design

Bentley Bentayga Le Mans Edition oleh Kahn Design

Kahn Design adalah sebuah syarikat pengubah suai kenderaan dari United Kingdom yang cukup terkenal dengan hasil kerja pada kenderaan mewah. Kini, hasil terbaru syarikat itu boleh dilihat pada Bentley Bentayga, yang dinamakan sebagai model Le Mans Edition.

Dalam rupa asalnya sahaja Bentley Bentayga sudah mampu menarik banyak perhatian, dan dengan modifikasi yang diberikan oleh Kahn Design ini, ia jadi lebih menonjol. Pertama sekali, terdapat warna yang dipanggil sebagai Volcanic Rock Satin, dan beberapa bahagian dibuat daripada gentian karbon, termasuk spoiler bampar hadapan, sayap belakang, gril depan dan kemasan keliling tingkap.

Penambahan lain yang diberi adalah termasuk kemasan tepi pada bampar hadapan, perincian warna Shadow Satin di bampar belakang dan rim 23 inci gabungan warna Diamond Mirror dan Gloss Black Le Mans yang direka oleh pengasas syarikat itu sendiri, iaitu Afzal Kahn.

Pada bahagian dalam, kereta tersebut menerima pakej balutan kulit hitam berliang Kahn 3D Herringbone, serta roda stereng Kahn dan panel pintu yang dibalut kulit hitam serta kemasan sekitar pembuka pintu warna High Gloss Shadow.

Mereka yang mahukan lebih lagi keistimewaan pada kereta ini boleh memilih banyak lagi warna dan kombinasi kulit atau fabrik untuk bahagian yang dimahukan, termasuk kulit Nappa dan Alcantara. Contoh di dalam gambar ini ditawarkan pada harga 169,999 pound (RM963,899).

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required