Aplikasi mobile BMW Group Loyalty+ diperkenalkan

Aplikasi mobile BMW Group Loyalty+ diperkenalkan

BMW Group Malaysia telah memperkenalkan sebuah aplikasi mudah alih, dikenali sebagai BMW Group Loyalty+ untuk kegunaan pelanggannya. Aplikasi ini membolehkan pemegang keahlian BMW White Card, Mini Black Card dan BMW Exellence Club untuk mengakses keistimewaan mereka dari mana-mana sahaja.

Aplikasi bagi pemegang kad kesetiaan itu juga merangkumi perkhidmatan seperti integrasi e-bayaran, perkhidmatan pembiayaan dan akses kepada acara istimewa untuk kemudahan ahlinya.

“Dengan aplikasi mudah alih BMW Group Loyalty+, kami mahu menawarkan produk serta perkhidmatan digital supaya hubungan yang lancar dapat diwujudkan dengan semua pelanggan kami. Ini sejajar dengan reputasi kami sebagai peneraju digitalisasi dalam industri automotif premium.” ujar Pengarah Urusan dan CEO BMW Group Malaysia, Harald Hoelzl.

Terdapat beberapa fungsi pilihan pada aplikasi ini seperti akses kepada kad kesetiaan dan penggunaan teknologi imbasan QR. Ini membolehkan pelanggan menggunakan kad kesetiaan mereka terus dari peranti mudah alih atau telefon pintar.

Selain itu, maklumat pembiayaan pengguna juga boleh diuruskan dengan mudah dan cepat melalui aplikasi ini. Pelanggan akan mempunyai capaian segera terhadap semua kontrak mereka dan transaksi boleh dilakukan dengan mudah melalui e-bayaran, kemudahan pembayaran oleh BMW Group Financial Services Malaysia.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required