Pas percuma bagi tayangan istimewa filem Deadpool 2 untuk dimenangi melalui peraduan <em>Driven Movie Night</em>

Driven Movie Night kembali lagi untuk tahun 2018! Kali ini, kami akan memberi peluang kepada anda untuk menjadi antara yang terawal menonton filem Deadpool 2, ihsan dari 20th Century Fox Malaysia! Kami sedang mencari pemenang-pemenang bertuah untuk menyertai kami bagi tayangan istimewa berkenaan, yang akan berlangsung pada 15 Mei nanti, jam 9.00 malam bertempat di GSC 1 Utama, Petaling Jaya.

Keseluruhannya, terdapat 20 pasang tiket menanti anda, atau bersamaan 40 pas percuma semuanya. Apa yang perlu anda lakukan ialah tonton sedutan filem berkenaan (trailer) di bawah dan jawab dua soalan mudah. Anda perlu cepat, kerana peraduan akan ditutup pada Jumaat, 11 Mei 2018.

Watak kegemaran ramai dari Marvel ini kini kembali, tentunya dengan lebih bayak kejutan. Ketika di dalam misi merbahaya, Deadpool dipaksa untuk memikirkan tentang persahabatan, keluarga dan apa erti sebenarnya menjadi seorang hero – dalam masa yang sama beliau beraksi menewaskan lawan-lawannya yang ada. Kerana, kadangkala, untuk melakukan sesuatu yang betul, taktik kotor perlu digunakan.

Untuk mengetahui pengakhiran kisah ini, sertai peraduan ini sekarang.

*Peraduan ditutup pada Jumaat, 11 Mei 2018. Para pemenang akan diumumkan di paultan.org dan dimaklumkan melalui emel dan SMS pada Isnin, 14 Mei 2018. Keputusan adalah muktamad, dan sebarang bantahan tidak akan dilayan. Tayangan filem akan diadakan pada 9.15pm, 15 Mei di GSC 1 Utama di Petaling Jaya, dan pemenang perlu mengambil pas mereka dilokasi berkenaan sejam sebelum tayangan bermula. Disebabkan lokasi tayangan, peraduan ini dibuka untuk mereka yang tinggal di Lembah Klang sahaja.