Bermaz lancar Kad Keistimewaan Mazda di Malaysia – diskaun 15% untuk alat ganti tulen, 5% bagi kos buruh

Bermaz lancar Kad Keistimewaan Mazda di Malaysia – diskaun 15% untuk alat ganti tulen, 5% bagi kos buruh

Bermaz Motor telah memperkenalkan Kad Keistimewaan Mazda, di mana ia merupakan tambahan terkini untuk program Mazda Peaceful Ownership – waranti lima-tahun/100,000 km dengan tiga-tahun/60,000 km penyelenggaraan percuma.

Dengan kad ini, para pelanggan berpeluang menikmati kadar diskaun sebanyak 15% bagi alat ganti tulen Mazda dan juga cenderahati rasmi, bersama potongan 5% bagi kos buruh. Diskaun ini juga diberikan untuk perkhidmatan selepas jualan yang diperlukan melebihi tempoh waranti yang dinyatakan.

Selain memberi manfaat kepada pelanggan, Kad Keistimewaan Mazda juga menyediakan bantuan kepada golongan kurang bernasib baik melalui dana Mazda Medicare, program CSR oleh Bermaz yang ditubuhkan pada tahun 2014. Ini dicapai menerusi yuran pendaftaran RM100 untuk kad (sah selama tiga tahun), yang akan dikecualikan cukai kepada dana atas nama pemohon.

Manfaat kad ini hanya untuk kenderaan Mazda yang didaftarkan, dan hanya boleg digunakan di bilik pameran dan pusat servis selepas jualan yang dikendalikan oleh Bermaz Motor dan Prima Madu – malah permohonan juga boleh dilakukan di sana. Bermaz turut bercadang untuk mengembangkan kad keistimewaan ini ke seluruh cawangannya di seluruh negara pada masa akan datang.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required