Pertandingan ‘Ace The Space’ oleh Proton – berhimpit seramai yang mungkin dalam MPV dan menang hadiah

Pertandingan ‘Ace The Space’ oleh Proton – berhimpit seramai yang mungkin dalam MPV dan menang hadiah

Adakah anda cekap untuk berhimpit dalam tempat yang sempit untuk memanfaatkan ruang sebaik mungkin? Dan, anda ada ramai kawan yang mempunyai kebolehan yang sama? Jika jawapannya “Ya”, maka anda perlu mencuba nasib dalam pertandingan “Ace The Space Challenge” yang dianjurkan oleh Proton.

Apa yang perlu dilakukan sangat mudah; anda hanya perlu “memasukkan” seberapa ramai orang yang boleh di dalam MPV Proton di dalam masa yang ditetapkan untuk muncul sebagai pemenang. Mudah saja bukan? Selain itu, hadiah yang ditawarkan juga tak kalah menarik.

Antaranya baucar RM50 Aeon menanti 100 pasukan pertama yang mampu melepasi pusingan pertama. Ini diikuti dengan baucar Proton bernilai RM700 dan juga hadiah berupa telefon bimbit. Sekiranya anda berjaya melepasi pusingan akhir, ganjarannya bertambah menarik.

Pasukan yang muncul sebagai pemenang keseluruhan berpeluang membawa pulang wang tunai RM10,000, telefon bimbit (untuk setiap ahli kumpulan), baucar Proton bernilai RM1,000 serta menyaksikan tayangan perlawanan akhir Piala Dunia 2018 tajaan TGV Cinema. Satu lagi peluang eksklusif ialah untuk menyaksikan pelancaran SUV sulung Proton dan menjadi yang terawal memandu uji model baru berkenaan.

Berminat? Untuk mengambil bahagian dalam pertandingan ini, apa yang perlu dilakukan ialah memuat naik gambar kreatif pasukan anda pada laman Facebook atau Instagram dengan caption atau keterangan “We ACED THE SPACE in PROTON MPV” dan tag laman Facebook rasmi Proton (@ProtonCarsOfficial) atau Instagram (@ProtonCars).

Selepas itu, emelkan gambar skrin (screenshot) berkenaan ke [email protected]. Jangan lupa untuk sertakan sekali nama pasukan, perincian ketua pasukan dan timbalannya (nama, K/P, nombor telefon dan alamat emel) serta lokasi pertandingan yang ingin disertai (pekan dan bandar).

Pasukan yang layak akan dihubungi melalui telefon dan emel, dan akan dijemput untuk berkunjung ke lokasi pertandingan pada tarikh yang akan ditetapkan untuk mengambil bahagian di dalam pertandingan berkenaan. Anda tidak perlu membeli sebarang produk untuk ikut serta di dalam pertandingan ini. Had umur peserta adalah dalam lingkungan 18 ke 45 tahun.

Tempoh pertandingan ini berlangsung adalah dari 23 Mei 2018 hingga 7 Julai 2018. Semua maklumat yang berkaitan boleh dicapai menerusi laman web rasmi Proton. Jika perlukan inspirasi macam mana untuk memuatkan seramai mungkin orang ke dalam MPV Proton, boleh tonton video yang disediakan. Semoga berjaya!

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required