LATAR umum diskaun tol 10% untuk pengguna lebuhrayanya sempena Tahun Baharu Cina 25 Jan ini

LATAR umum diskaun tol 10% untuk pengguna lebuhrayanya sempena Tahun Baharu Cina 25 Jan ini

Sempena Tahun Baru China yang bakal berlangsung esok (25 Jan 2020), pengendali Lebuhraya Kuala Lumpur-Kuala Selangor (LATAR) telah mengumumkan pemberian diskaun tol sebanyak 10% untuk semua kenderaan kelas satu. Ia akan berlangsung dari jam 12 tengahmalam ini sehingga 11.59 malam pada tarikh yang sama.

Menurut Ketua Pegawai Operasi LATAR, Ahmad Fuad Ahmad Shahimi, diskaun tol ini adalah sebagai penghargaan kepada pengguna, selain memudahkan urusan perjalanan pulang orang ramai ke kampung halaman masing-masing.

Beliau berkata, pemberian diskaun itu juga adalah sebahagian daripada tanggungjawab sosial syarikat kepada pengguna LATAR.

“Tahun lalu, kita memberi diskaun kepada pengguna kenderaan semasa musim perayaan Tahun Baharu Cina, Aidilfitri dan Krismas dan ini adalah pemberian diskaun pertama untuk tahun ini,” katanya.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required