Grab bagi imbuhan RM800 untuk pemandu baru daftar

Grab bagi imbuhan RM800 untuk pemandu baru daftar

Mana-mana warga negara Malaysia yang mendaftar untuk menjadi pemandu sebelum 31 Mac ini, Grab akan tawarkan imbuhan sebanyak RM800. Selain itu, syarikat e-hailing berkenaan juga telah melancarkan GrabBenefits, sebuah program flagship untuk membantu komuniti pemandu Grab berbelanja dan berjimat dengan lebih baik, lapor The Star.

Imbuhan RM800 ringgit berkenaan terdiri daripada bonus pendaftaran yang berjumlah RM500, manakala RM300 merupakan subsidi untuk membantu meringankan beban pemandu baru dengan kos peraturan yang ada, termasuk untuk tujuan kesihatan, latihan, ujian, pemeriksaan kenderaan dan perlesenan.

Bagi GrabBenefits pula, ia terdiri daripada simpanan dalam empat kategori – rebat bahan api, penyelenggaraan kenderaan dan aksesori, kesihatan serta gaya hidup/kembara. Pemandu juga boleh menikmati penjimatan untuk beberapa jenama seperti Petronas, Liqui Moly, Shell Advance, Qualitas Medical, Lourdes Medical, Digi, Mitsui, Chubb Insurance, Zakat (KL & Selangor), Kaodim, GrabFood, GrabRewards dan GrabPay.

“Misi Grab adalah antaranya untuk menyediakan pilihan pengangkutan yang selesa dan selamat dan meningkatkan kualiti hidup warga Malaysia. Tahun lalu sahaja, komuniti pemandu Grab keseluruhannya telah berjaya menambah lebih daripada RM3 bilion bagi pendapatan isi rumah mereka,” ujar Ketua Grab Malaysia, Sean Goh.

Lingkungan ekonomi seperti ini bukan sahaja dapat membantu warga Malaysia untuk menambah pendapatan isi rumah, tetapi juga membantu meringankan beban mereka di dalam keadaan yang memerlukan. Grab ingin memastikan kebajikan semua yang terlibat melalui insurans kemalangan peribadi GrabInsure serta insurans harian Grab sebagai perlindungan kepada pemandu dan juga penumpang. Tidak lupa juga pelan sumbangan zakat.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required