Toyota Gazoo Racing pusingan ke-4 diteruskan pada 18-19 Apr di SIC, tidak dibuka kepada pengunjung

Toyota Gazoo Racing pusingan ke-4 diteruskan pada 18-19 Apr di SIC, tidak dibuka kepada pengunjung

UMW Toyota Motor telah mengumumkan FestivalToyota Gazoo Racing (TGR) pusingan ke-empat untuk musim ketiga ini tetap dianjurkan di Litar Antarabangsa Sepang (SIC) pada 18 hingga 19 April ini. Walau bagaimana pun, acara perlumbaan ini tidak akan dibuka kepada kunjungan orang awam.

Menurut syarikat ini, TGR kali ini hanya menerima kehadiran krew, pelumba dan pasukan lumba sahaja. Keputusan ini diambil disebabkan penularan wabak COVID-19 yang sedang melanda dunia termasuk Malaysia.

“Pada hari penganjuran, kami juga akan melakukan saringan kesihatan untuk semua pelumba, pasukan lumba dan juga krew yang terlibat, sebelum mereka dibenarkan memasuki premis.

“Diharap para peminat akur dengan keputusan kami untuk meneruskan perlumbaan ‘secara tertutup’. Walau bagaimana pun, semua perkembangan mengenai acara ini akan disiarkan menerusi laman Facebook dan Youtube rasmi kami,” ujar Ketua Pegawai Permotoran UMW Toyota, Akio Takeyama.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required