Pusat pameran Ducati PJ ditenggelami banjir kilat

Pusat pameran Ducati PJ ditenggelami banjir kilat

Petang semalam telah tersebar dalam media sosial gambar yang menampakkan beberapa buah motosikal Ducati ditenggelami banjir dengan keadaan sekitarnya kelihatan seperti di pusat pameran Ducati Petaling Jaya. Perkara ini nampaknya adalah benar, dan Next Bike Sdn Bhd selaku pengimport dan pengedar rasmi Ducati di Malaysia telah mengeluarkan kenyataan rasmi berkenaannya.

Di dalam kenyataan tersebut diberitahu, “pihak pengurusan Next Bike Sdn Bhd sedar terhadap banjir kilat yang melanda pusat pameran Ducati Malaysia PJ dan sedang menilai keadaannya. Situasi sekarang di bawah kawalan dan tiada sebarang kecederaan yang dilaporkan,”

“Menjadi keutamaan kepada kami untuk melindungi kepentingan dan keyakinan pelanggan, pekerja serta orang awam termasuk waktu fenomena tidak dijangka ini. Untuk memastikan keadaan tenang, kami telah menghubungi pemilik motosikal yang berada dengan kami dan menyatakan bahawa motosikal mereka sedang diuruskan.”

Next Bike Sdn Bhd akan memberikan kemas kini berkenaan perkara ini dari masa ke masa dan orang ramai yang memerlukan sebarang maklumat boleh menhantar email ke [email protected].

GALERI: Pusat pameran Ducati Petaling Jaya

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required