Triumph Malaysia kembali beroperasi 11 Mei 2020

Triumph Malaysia kembali beroperasi 11 Mei 2020

Walaupun sudah dibenarkan beroperasi bermula 4 Mei, Triumph Malaysia mengambil sedikit masa untuk mempersiapkan pusat pameran mereka dengan standard operasi yang telah ditetapkan, dan membuat keputusan akan memulakan perniagaan daripada 11 Mei 2020.

Ini adalah tertakluk untuk semua pusat pameran dan servis mereka, iaitu di Petaling Jaya, Pulau Pinang, Johor Bahru dan Kota Kinabalu. Waktu operasi pula adalah dari jam 8 pagi hingga 3.30 petang untuk hari Isnin hingga Jumaat dan 9.30 pagi hingga 3.30 petang untuk hari Sabtu. Pada hari Ahad, cuma bahagian jualan di Petaling Jaya sahaja yang dibuka dari jam 9.30 pagi hingga 3.30 petang.

Waktu operasi ini juga adalah untuk bulan Ramadhan, dan mungkin akan dirujuk semula sebaik tamat nanti. Untuk khidmat servis dan penyelenggaraan, pelanggan diminta membuat temu janji terlebih dahulu sebelum menghantar motosikal, sementara peraturan lain seperti penggunaan topeng muka dan penjarakan sosial sentiasan diambil kira terutamanya yang melibatkan urusan secara berhadapan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required