Hap Seng sediakan Young Star Agility bagi kenderaan terpakai Mercedes-Benz – insurans percuma setahun

Hap Seng sediakan Young Star Agility bagi kenderaan terpakai Mercedes-Benz – insurans percuma setahun

Hap Seng Star kini menawarkan pembiayaan Young Star Agility untuk membolehkan pelanggan memiliki kenderaan terpakai melalui Mercedes-Benz Certified. Sama seperti Agility Financing bagi kenderaan baru, ia membolehkan pemilik untuk memajak kenderaan mereka untuk satu tempoh yang ditetapkan, dengan beberapa pilihan ditawarkan di hujung tempoh pembiayaan itu.

Antara kelebihan melalui skim ini ialah bayaran ansuran yang rendah serta nilai terpakai bagi kenderaan dijamin, serta pelanggan boleh memilih kenderaan, jumlah bayaran pendahuluan, terma perjanjian serta jarak perbatuan tahunan mereka sendiri.

Sebaik tempoh pembiayaan tamat, pengguna akan mempunyai tiga pilihan; membayar baki nilai kenderaan untuk mendapatkan pemilikan penuh, lanjutkan perjanjian dan membuat pembiayaan semula bagi jumlah baki nilai ataupun pulangkan kenderaan. Mereka juga boleh menaik taraf kepada kenderaan Mercedes-Benz yang lebih baru dengan perjanjian yang baru.

Hap Seng sediakan Young Star Agility bagi kenderaan terpakai Mercedes-Benz – insurans percuma setahun

Setiap kenderaan terpakai Mercedes-Benz Certified akan menerima pemeriksaan 215-perkara termasuk bahagian enjin, casis, struktur badan dan sistem elektrikal; ia juga hadir dengan jarak perbatuan yang disahkan serta sejarah penuh servis dari pusat servis rasmi, dengan penggunaan alat ganti asli. Tayar serta lain-lain bahagian yang boleh haus juga akan diganti jika perlu.

Sebagai tambahan, semua kereta akan menerima lanjutan satu tahun bagi tempoh asal empat tahun jaminan tanpa had perbatuan yang disediakan, dengan akses kepada bantuan tepi jalan 24-jam. Untuk kelebih keselesaan, syarikat juga menambahkan MobilityPlus*, menawarkan penggantian kereta sekiranya kereta anda memerlukan servis (termasuk tuntutan jaminan) melebihi 48 jam.

Hap Seng sediakan Young Star Agility bagi kenderaan terpakai Mercedes-Benz – insurans percuma setahun

Pelanggan juga boleh mendapatkan pakej servis dan penyelenggaraan yang lebih murah dan menambah baucar servis dan penyelenggaraan Mercedes-Benz Malaysia ke dalam perjanjian pembiayaan mereka untuk meringankan lagi tanggungan.

Bermula sekarang hingga 31 Mei, syarikat turut memberikan pelindungan insurans kenderaan percuma bagi tahun pertama, sempena sambutan Hari Raya. Layari laman web Mercedes-Benz Certified bagi senarai lengkap kenderaan yang ditawarkan, atau periksa sendiri di pusat Mercedes-Benz Certified di Bandar Kinrara dan Balakong.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required