Isuzu Malaysia memperkenalkan moratorium pinjaman bagi kemudahan pelanggan mulai 1 Jun-31 Ogos 2020

Isuzu Malaysia memperkenalkan moratorium pinjaman bagi kemudahan pelanggan mulai 1 Jun-31 Ogos 2020

Isuzu Malaysia telah membuka peluang untuk para pelanggannya memiliki D-Max baharu dengan menawarkan moratorium bagi bayaran ansuran pembiayaan trak pikap berkenaan yang dibeli mulai 1 Jun hingga 31 Ogos 2020.

Melalui Kempen Penangguhan Ansuran Isuzu yang merupakan program pertama seumpamanya bagi segmen trak pikap, syarikat ini berharap para pelanggan dapat menjana pendapatan mereka dengan mengoptimumkan penggunaan D-Max sepanjang tempoh penangguhan tiga atau enam bulan berkenaan, sebelum mereka perlu memikirkan tentang bayaran ansuran kenderaan terbabit.

Menurut Ketua Pegawai Operasi Isuzu Malaysia, Bahagian Kenderaan Perdagangan Ringan, Masayuki Suzuki, matlamat moratorium berkenaan ialah untuk membantu rakyat Malaysia menyambung dan meneruskan kehidupan mereka sepanjang tempoh pemulihan ini dengan memanfaatkan khidmat Isuzu D-Max yang cekap dan pelbagai guna.

“Kenderaan yang berkemampuan, boleh diharap serta tahan lasak adalah aset berharga dan sebuah trak pikap memenuhi keperluan ekonomi seperti itu bagi kegunaan individu atau organisasi. Dengan menawarkan moratorium ini, Isuzu berharap pelanggan akan mampu untuk kembali kepada keadaan normal mereka seperti sebelum ini secepat mungkin,” tambah Suzuki.

Kempen berkenaan merupakan kerjasama dengan Public Bank Berhad, merangkumi hampir semua model dalam barisan D-Max sedia ada dengan jumlah pinjaman sehingga 90% bagi tempoh maksimum 84 bulan. Jumlah minimum pinjaman yang layak untuk kempen ini ialah RM20,000.

Barisan D-Max terbaharu kini dilengkapi enjin 1.9 liter Blue Power, unit berteknologi maju dengan kapasiti paling kecil bagi trak pikap setakat ini. Untuk itu, ia menikmati cukai jalan yang paling murah bagi kenderaan dalam kelas sama. Enjin ini memberikan prestasi dan kecekapan penggunaan bahan api yang lebih baik berbanding unit 2.5 liter yang digantikannya.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required