Geely Preface “cucuk” BMW M4, Mercedes-AMG C63 dan Porsche Panamera dalam iklan komersial terbaru

Susulan pengenalan Geely Preface sebelum ini, syarikat itu kini mengeluarkan pula video iklan untuk sedan mewah itu. Berdasarkan apa yang dapat dilihat, Geely memang mempunyai impian besar; Preface ditampilkan memotong model dari nama-nama besar seperti BMW M4 F82, Merceces-AMG C 63 Coupe C205 dan Porsche Panamera.

Dalam iklan berkenaan, tiga model buatan Jerman itu sedang melalui kawasan berbukit dengan pemandangan cantik. Di belakang, ada pemandu misteri yang “mengganggu” ketenangan itu – dengan memandu sebuah Geely Preface. Ia kemudiannya diikuti oleh babak pemanduan rancak dengan Preface cuba merapati kelompok itu. Mangsa pertamanya ialah BMW M4, yang dipintas dengan cara mudah laluan dari luar. Tonton untuk mengetahui selanjutnya.

Di hujung video, tiga kereta Jerman itu diletak menghadap pemandangan yang menarik, dengan Preface tiba untuk ikut serta. Babak terakhir memperlihatkan “CMA” dimunculkan pada keseluruhan skrin – mungkin memberi isyarat bahawa walaupun hanya dengan platform yang sama dengan Volvo XC40 dan Xingyue, Preface mampu menandingi pesaing sporty buatan Jerman.

Geely Preface “cucuk” BMW M4, Mercedes-AMG C63 dan Porsche Panamera dalam iklan komersial terbaru

Seronok sebenarnya untuk melihat iklan begini, dengan lapis-lapis maksud yang pelbagai boleh dikesan; salah satunya ialah hasrat Geely untuk bersaing dalam lebih banyak segmen. Bagaimanapun masih banyak perkara yang menjadi tanda tanya tentang Geely Preface ini, misalnya perincian mekanikal seperti enjin yang akan digunakannya.

Namun, semua itu hanya akan diketahui kelak, menghampiri tarikh pelancaran rasminya yang dijangka hujung tahun ini. Bagaimana kalau Preface ini dijadikan asas kepada Proton Perdana baru nanti?

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 

Comments

  • dream big,dream china.that is all tht proton can do.hanging its life to the world automotive pariah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
 

Add a comment

required

required