Das WeltAuto — laman web baru diperkenalkan; lihat, bandingkan kereta dan tawaran dari VW Malaysia

Das WeltAuto — laman web baru diperkenalkan; lihat, bandingkan kereta dan tawaran dari VW Malaysia

Program kereta terpakai global oleh Volkswagen, Das WeltAuto yang sudah berada di Malaysia kini telah melancarkan laman web baru yang diperkemas, membolehkan anda untuk melihat, membandingkan dan bertanya tentang kereta-kereta terpakai Volkswagen.

Diperkenalkan pada 2019, Das WeltAuto ditawarkan di lapan cawangan pengedar Volkswagen – Volkswagen Puchong, Volkswagen Gombak, Volkswagen Glenmarie, Volkswagen Tebrau, Volkswagen Alor Setar, Volkswagen Juru, Volkswagen Ipoh dan Volkswagen Skudai. Kini dengan laman web baru yang lebih mudah dan mesra pengguna, anda boleh meninjau pilihan penuhnya, dan setiap senarai akan menunjukkan lokasi kereta berkaitan.

Anda akan mendapati senarai yang disediakan oleh Das WeltAuto mempunyai maklumat dan spesifikasi yang komprehensif yang jarang-jarang diperoleh di Malaysia. Ini kerana ia disepadukan bersama CarBase.my, dan menampilkan semua perincian dan data yang anda jangkakan daripada laman web panduan pembelian kenderaan, dibawakan kepada anda oleh Paultan.org.

Jika anda pengguna biasa CarBase.my, anda akan biasa dengan fungsi perbandingannya, yang membolehkan anda memilih beberapa model secara bersebelahan untuk dinilai. Perkara sama turut disediakan oleh laman Das AutoWelt, berserta berita dan ulasan oleh Paultan.org bagi perincian lanjut terhadap model-model tersebut. Selepas itu, anda boleh tambahkan kereta berkenaan ke dalam “Favorites” atau bertanya lanjut dengan cara mengisi borang dalam talian.

Semua kereta di Das WeltAuto melalui pemeriksaan ketat 133-poin yang dilakukan dan disahkan oleh juruteknik Volkswagen. Pelanggan yang membeli kenderaan dari Das WeltAuto akan menikmati lanjutan jaminan setahun dan bantuan tepi jalan selama setahun.

Janji Das WeltAuto, hanya alat ganti tulen sahaja yang digunakan pada semua kenderaan tersebut, dan semuanya bebas kemalangan dan datang dengan rekod servis lengkap dari pusat servis sah Volkswagen. Pelanggan boleh menjangkakan pengalaman servis yang sama seperti jika mereka membeli kereta baru Volkswagen.

Das WeltAuto — laman web baru diperkenalkan; lihat, bandingkan kereta dan tawaran dari VW Malaysia

“Apa yang membezakan Das WeltAuto daripada saluran kereta terpakai yang lain ialah anda boleh menjangkakan tahap servis yang tinggi sama seperti jika anda membeli kereta baru daripada pengedar yang anda percayai, dengan petugas yang berpengalaman yang akan memberikan nasihat terbaik dan telus. Semua ini dari jenama yang anda boleh percayai, begitu juga dengan barisan produknya,” jelas Pengarah Urusan VPCM, Erik Winter.

Kereta-kereta yang anda lihat di laman utama Das WeltAuto datang dengan tawaran istimewa secara bulanan, dengan sebahagian daripadanya sukar diabaikan. Semua model kenderaan dari jenama apa pun diterima untuk “trade-in”, bukan hanya Volkswagen.

Das WeltAuto — laman web baru diperkenalkan; lihat, bandingkan kereta dan tawaran dari VW Malaysia

Anda ada kereta Volkswagen lama dan teringin untuk bertukar kepada yang baru? Ketika ini VPCM sedang menjalankan kempen Trade-Up, disasarkan kepada pemilik sedia ada bagi model seperti Touran, Cross Touran, Sharan, Passat CC dan Passat B7. Dengan kempen ini, pemilik sedia ada boleh menikmati tambahan RM3,000 bagi sokongan trade-in bagi semua model, termasuk Arteon R-Line baru, Tiguan Allspace dan Passat Elegance.

Nikmati tawaran hebat di laman web baru Das WeltAuto.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required