KTMB tawar diskaun 50% untuk ETS, KTM Antarabandar bagi tempoh perjalanan 28 Okt-9 Nov

KTMB tawar diskaun 50% untuk ETS, KTM Antarabandar bagi tempoh perjalanan 28 Okt-9 Nov

Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB) telah mengumumkan penawaran diskaun tambang sehingga 50% bagi perkhidmatan tren elektrik (ETS) dan KTM Antarabandar (KTM Intercity) bermula 28 Okt hingga 9 Nov 2020.

Menurut KTMB, tawaran diskaun itu adalah bagi perjalanan ke mana-mana destinasi sedia ada melibatkan enam perkhidmatan ETS dan lapan KTM Antarabandar dalam tempoh Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) yang sedang dilaksanakan di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya.

Buat masa ini, kedua-dua perkhidmatan itu masih beroperasi bagi laluan di antara Stesen Tumpat, Johor Bahru, Gemas, KL Sentral, Ipoh, Butterworth dan Padang Besar.

Justeru, orang ramai dinasihatkan membuat pembelian secara dalam talian di laman sesawang KTMB atau menerusi aplikasi KTMB Mobile (KITS). Sebelum ini, KTMB pernah mengeluatkan kenyataan, sekiranya penumpang ingin meneruskan perjalanan dalam kawasan PKPB, perlulah mendapatkan kebenaran bertulis daripada pihak Polis DiRaja Malaysia (PDRM) mengikut prosedur operasi standard (SOP).

Untuk maklumat lanjut, orang ramai boleh menghubungi Pusat Panggilan KTMB di 03-2267 1200 atau layari saluran media baharu rasmi KTMB.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required