TuneBoss perkenalkan ShiftBoss 2.0, harga RM250

TuneBoss perkenalkan ShiftBoss 2.0, harga RM250

Mengambil masa dua tahun untuk dibangunkan, pengeluar kit talaan prestasi motosikal anak tempatan, TuneBoss telah memperkenalkan quickshifter ShiftBoss TuneBoss 2.0, berharga RM250. Direka untuk digunakan bergandingan dengan TuneBoss ECU, ShiftBoss 2.0 lebih mampu milik berbanding sistem quickshifter motosikal tipikal yang menggunakan load cell.

Lebih baik berbanding versi sebelumnya, ShiftBoss 2.0 juga boleh digunakan untuk beberapa model motosikal berbeza yang boleh dipasang dengan TuneBoss ECU, dari Yamaha FZ150i dan Y150ZR sebelum ini. Kini, TuneBoss ECU boleh dipasang untuk Yamaha R25, R15, MT-15, Y16ZR serta Honda RS150R, membolehkan penukaran gear lebih pantas.

Pemasangan ShiftBoss 2.0 mesti digandingkan paling minimum dengan TuneBoss ECU Stage 1, dijual pada harga RM399 bagi modul ECU untuk Yamaha MT-15. Dengan gabungan pembelian berharga RM649, termasuk pemasangan yang hanya boleh dilakukan di 49 pengedar sah TuneBoss di seluruh negara, pengguna bersedia untuk pengalaman menunggang di litar dengan prestasi yang dipetakan untuk enjin standard yang diberi percuma.

“Setakat ini, terdapat lebih daripada 30,000 pengguna TuneBoss ECU diseluruh dunia sejak ia dilancarkan tujuh tahun lalu, pada Oktober 2014. Dengan ShiftBoss 2.0, kami berbesar hati untuk memaklumkan lebih ramai pelanggan yang boleh menikmati teknologi ini, yang sebelum ini hanya tersedia untuk motosikal prestasi tinggi sahaja,” ujar CEO FSR Technology, Farhan Ali.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required