Honda N-WGN Picnic, N-One K-Climb, N-Van Third Place serta konsep lain akan dibawa ke TAS 2022

Honda N-WGN Picnic, N-One K-Climb, N-Van Third Place serta konsep lain akan dibawa ke TAS 2022

Honda telah mendedahkan beberapa lagi model lain yang akan dibawa ke Tokyo Auto Salon 2022, selain Civic Type R prototaip. Acara ini akan berlangsung dari 14 Januari hingga 16 Januari 2022 di Tokyo, Jepun.

Model pertama dipanggil sebagai N-WGN Picnic, yang dibuat untuk pengguna “menikmati perkelahan bersama keluarga di hujung minggu.” Perinciannya tidak diberitahu, tetapi melalui lukisan yang dihasilkan oleh Honda Access, kita boleh melihat ia menggunakan warna dua tona, rim gaya retro serta kemasan kayu di bahagian luar.

Satu lagi model daripada Honda Access adalah K-Climb Concept, yang menggunakan N-One varian RS. Ia seperti diserapkan dengan semangat kereta lumba, dengan mendapat bampar serta gril lebih sporty, sayap belakang besar, muncung ekzos di tengah serta roll cage di dalam.

Turut akan dibawa adalah Fit e:HEV Crosstar, yang membawa konsep rekaan crossover kepada hatchback kompak tersebut. Melaluinya, Fit mendapat bampar lebih ranggi dengan lampu tambahan, skid plate hiasan, tayar lebih tebal, rak bumbung, kemasan plastik tepi pintu serta kedudukan yang nampak lebih tinggi.

Satu N-Van unik juga akan dibawa ke TAS 2022. Ia dipanggil sebagai Third Place, dan melibatkan ubah suai yang menjadikan van kecil tersebut kafe bergerak. Dalamnya terdapat rak kayu untuk pelbagai peralatan, dan dihias dengan barangan seperti langsir, kanopi serta lampu neon.

Model lain yang akan dipamerkan oleh Honda adalah Step WGN e:HEV Spada Concept, Vezel e:HEV Modulo X Concept, N-Box Custom Style + Black dan satu N-Box edisi khas.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required