PACE 2022: Harley-Davidson baru dengan alat ganti percuma, baucar RM2k, tempahan cuma RM500

PACE 2022: Harley-Davidson baru dengan alat ganti percuma, baucar RM2k, tempahan cuma RM500

Acara Premium Auto Car Expo (PACE) anjuran paultan.org yang akan berlangsung 19-20 Mac ini di Setia City Convention Centre (SCCC) bukan setakat melibatkan kereta, tetapi juga motosikal, termasuk daripada Harley-Davidson. Anda boleh mendekati pelbagai model termasuk Sportster S, Pan America dan bermacam lagi.

Sportster S dan Pan America dikuasakan oleh enjin v-twin termaju yang pernah dihasilkan oleh Harley-Davidson, dipanggil sebagai Revolution Max 1250, dengan mempunyai kapasiti 1,250 cc dan mampu mengeluarkan kuasa sehingga 121 hp pada 7,500 rpm dan 127 Nm tork pada 9,000 rpm.

Bagi Sportster, ia menggunakan rekaan tipikal sebuah dragster sambil mengingatkan kembali kepada siri cruiser VR mereka sebelum ini, dengan badan yang panjang dan rendah. Direka untuk meluncur di atas lebuh raya dan jalan-jalan bandar, Sportster dilengkapi dengan rim 17 inci yang dibalut tayar 160/70 di hadapan dan rim 16 inci dengan tayar 180/70 di belakang.

PACE 2022: Harley-Davidson baru dengan alat ganti percuma, baucar RM2k, tempahan cuma RM500

Turut berkongsi enjin yang sama adalah Pan America, sebuah cubaan pertama bagi Harley-Davidson dalam segmen motosikal adventure-touring. Ada dua varian yang disediakan melalui Pan America, iaitu versi asas dengan suspensi manual, sementara satu lagi adalah versi Special yang datang dengan suspensi semi aktif – setiap pembeleian Pan America di PACE akan diberikan terus dengan kotak barangan belakang secara percuma.

PACE 2022 juga adalah masa sesuai untuk anda mendapatkan motosikal Harley-Davidson kerana bayaran tempahan telah diturunkan menjadi RM500 sahaja. Baucar RM2,000 juga akan diberi kepada setiap tempahan motosikal tahun 2021 di PACE 2022, berserta baucar kedai RM1,000 dan tawaran diskaun sehingga 50% untuk aksesori seperti kelengkapan menunggang, jaket, baju dan pelbagai lagi.

Selain Harley-Davidson, jenama motosikal lain yang turut akan berada di PACE 2022 adalah BMW Motorrad, manakala jenama kereta termasuk Mercedes-Benz (melalui Hap Seng Star), BMW, MINI (melalui Auto Bavaria), Volkswagen, Volvo, Jaguar, Land Rover, Ford dan Hyundai.

PACE 2022: Harley-Davidson baru dengan alat ganti percuma, baucar RM2k, tempahan cuma RM500

Setiap kenderaan yang ditempah di PACE akan didatangkan dengan baucar bernilai RM2,500 daripada rakan niaga kami. Ini termasuk baucar RM500 untuk filem pelindung cat kenderaan (Kuziq Glanz), baucar RM500 bagi filem penapis haba (V-Kool), baucar RM500 bagi penapis udara (Blueair), baucar RM500 untuk kerusi kanak-kanak (Recaro Kids) dan baucar RM500 untuk produk gaya hidup Ogawa.

Jenama yang ikut serta juga membawakan barisan kenderaan terpakai yang berkualiti, dan pembeli akan menerima baucar bernilai RM1,000 daripada PACE, mengandungi dua baucar rawak RM500 daripada Kuzig Glanz, V-Kool, Blueair atau Recaro Kids.

Tawaran menarik ini tidak sekadar berakhir di situ kerana selain tawaran daripada jenama terlibat dan baucar tersebut, pembeli di PACE 2022 juga berpeluang untuk memenangi 10 unit telefon pintar bernilai RM3,500 setiap satu. Lebih menarik, ada hadiah utama berupa pakej percutian bernilai RM25,000 untuk seorang pelanggan bertuah dan pasangan. Perinciannya ada di sini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required