Modenas perkenal program keahlian baru dengan lebih faedah termasuk pelbagai diskaun dan tunda percuma

Modenas perkenal program keahlian baru dengan lebih faedah termasuk pelbagai diskaun dan tunda percuma

Modenas hari ini melancarkan program keahlian baru yang dapat memberikan lebih tawaran dan faedah kepada pelanggannya. Caj sebanyak RM60 akan dikenakan bagi pendafataran ahli baru, sementara untuk pembaharuan keahlian pula, cajnya adalah sebanyak RM40.

Melalui program keahlian ini, setiap ahli antaranya boleh menikmati baucar pembelian alat ganti tulen, diskaun pembelian alat ganti tulen, diskaun khas pada hari kelahiran serta bantuan tundaan 24 jam untuk kerosakan di jalan raya percuma (dalam lingkungan 100 km pergi-balik dari pusat wakil servis MODENAS berdekatan dan sehingga empat kali bantuan setahun).

“Kami sentiasa peka dan prihatin terhadap pelanggan kami. Dengan adanya program keahlian ini, serta tawaran menarik yang diberikan, kami meletakkan sasaran seramai 1,000 ahli baharu dalam suku kedua tahun ini. Dengan peningkatan jualan motosikal Modenas yang semakin rancak di pasaran serta rakan kongsi baharu, Kawasaki, tidak mustahil bagi syarikat untuk mencapai sasaran ini,” kata ketua pegawai eksekutif Modenas, Roslan Roskan.

Pendaftaran ahli baru dan pembaharuan keahlian program keahlian dalam format baru ini dapat dilakukan di mana-mana pusat servis berdaftar Modenas di seluruh negara atau daftar dalam talian di laman www.modenas.my. Maklumat lanjut boleh hubungi talian Careline Modenas di 1-800-880-181.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required