Lumga Bodykit Thailand boleh ubah EV Ora Good Cat anda jadi Porsche 911 991 GT3 versi comel; RM5.6k

Lumga Bodykit Thailand boleh ubah EV Ora Good Cat anda jadi Porsche 911 991 GT3 versi comel; RM5.6k

Ora Good Cat sememangnya sebuah EV yang comel kerana tampil dengan rekaan seperti sebuah Volkswagen Beetle klasik. Dan sudah tentu, pengaruh rekaan tersebut tidak boleh lari dari menerima bayangan imej sebuah Porsche. Jadi ini dia, kit badan untuk Ora Good Cat dari Lumga Bodykit Thailand yang boleh mengubah Ora Good Cat menjadi sebuah Porsche 911 dalam versi yang nampak lebih comel!

Kit badan ini menampilkan bampar hadapan dengan rekaan seperti bampar Porsche 911 GT3 generasi 991 lengkap dengan ‘senyuman’ pada bahaguan sebelah atas, yang nampak begitu sesuai dengan rekaan lampu hadapan dan juga penutup bonet depan asal Ora Good Cat ini.

Komponen lain yang turut dibekalkan dalam kit tersebut termasuk skrit sisi, tambahan kemasan diffuser untuk bampar belakang, sepasang sirip sisi palsu untuk kedua-dua fender hadapan, spoiler bumbung belakang dan juga tambahan satu lagi spoiler yang dipasang pada bahagian bawah cermin belakang.

Lumga Bodykit Thailand boleh ubah EV Ora Good Cat anda jadi Porsche 911 991 GT3 versi comel; RM5.6k

Secara keseluruhan, kit ini dijual pada harga 42,000.00 Baht, atau sekitar RM5,600 tidak termasuk kos pemasangan. Anda tidak perlu membawa kereta anda ke Thailand untuk memasang kit badan ini kerana Lumga Bodykit menyediakan khidmat jualan atas talian menerusi laman web rasmi mereka, dan ia boleh dihantar ke seluruh dunia.

Ora Good Cat sudah lebih setahun berada di pasaran Malaysia selepas ia dilancarkan secara rasmi pada November 2022. Ia ditawarkan dalam dua varian iaitu 400 Pro dengan pek bateri LFP 47.8 kWh untuk jarak gerak 400 km (mengikut kitaran NEDC) dan 500 Ultra dengan bateri lithium 63.1 kWh untuk jarak gerak 500 km. Kedua-dua varian ini digerakkan oleh motor elektrik berkuasa 143 PS dan tork maksima 210 Nm. Ia dijual pada harga RM139,800 untuk model 400 Pro dan RM169,800 untuk 500 Ultra.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required