Caltex Rewards Pam & Menang — menangi minyak percuma bernilai RM2,500, baucar barangan RM1,000

Isi minyak kereta membolehkan anda ke pelbagai tempat, dan kini ia menjadi lebih menarik dengan adanya ganjaran. Caltex Malaysia kini menawarkan peluang kepada anda untu memenangi hadiah dalam promosi Pam & Menang Caltex Rewards. Ingin tahu bagaimana untuk memenangi minyak percuma bernilai RM2,500 dan baucar barangan keperluan bernilai RM1,000?

Begini caranya untuk berpeluang memenangi hadiah yang ditawarkan, dengan jumlah keseluruhannya lebih daripada RM300,000. Jika anda warga negara Malaysia dan berumur lebih 18 tahun, apa yang perlu dilakukan hanyalah memuat turun aplikasi CaltexGO, daftar sebagai ahli bagi Caltex Rewards dan isi minyak dengan nilai minimum RM40 bagi petrol RON 95 atau RON 97 — itu saja!

Setiap RM40 yang diisi akan dikira sebagai satu penyertaan. Ini bermakna, pelanggan secara automatik akan menyertainya sebaik saja mereka berbelanja RM40 untuk isian minyak. Setiap pelanggan boleh menyertai maksimum 10 penyertaan dan dihadkan kepada RM400 dalam sebulan, untuk meningkatkan peluang menang. Promosi ini akan menyaksikan seramai 30 pemenang pada setiap bulan selama tiga bulan dengan setiap seorang menerima isian semula minyak secara percuma dengan had nilai RM2,500 melalui mata ganjaran Caltex Rewards, serta baucar barangan keperluan sebanyak RM1,000.*

Promosi ini berlangsung sekarang hingga 29 Februari 2024. Tetapi, lebih cepat anda menyertainya, lebih baik kerana peluang untuk menang lebih besar memandangkan akan ada 30 pemenang diumumkan setiap bulan. Ini tawaran yang cukup menarik, kan? Jadi, jangan lepaskan peluang. Muat turun aplikasi CaltexGO dan daftarkan akaun Caltex Rewards anda sekarang. Ketahui lebih lanjut berkaitan kempen ini, di sini.

*Tertakluk kepada terma dan syarat.