Daftar untuk Kad Subsidi Diesel Caltex dan nikmati rebat pembelian diesel untuk perniagaan anda!

Bulan ini, kerajaan telah memperkenalkan Sistem Kawalan Diesel Bersubsidi (SKDS) 2.0 untuk membolehkan perniagaan terus menikmati pembelian diesel dengan subsidi. Jika perniagaan anda layak menyertai program ini, maka anda boleh mendaftar untuk Kad Subsidi Diesel Caltex, supaya pembelian bahan api diesel anda akan jadi lebih mudah.

Caltex menawarkan tiga kad bagi membantu anda menguruskan subsidi. Pilih Kad Debit Subsidi Diesel Caltex dengan akaun prabayar atau Kad Kredit Subsidi Diesel Caltex dengan terma kredit 30-hari. Tidak kira yang mana satu pilihan anda, anda boleh menyemak akaun pada bila-bila masa, dan di mana saja menggunakan aplikasi mudah alih Caltex StarCard Online.

Selain itu, anda juga boleh memohon untuk Kad Tunai Subsidi Diesel Caltex yang memberikan harga rebat serta-merta, membolehkan anda membayar untuk diesel tersebut menggunakan tunai selepas ditolak jumlah subsidi. Kad ini juga akan membolehkan anda memperoleh mata ganjaran dengan setiap transaksi. Untuk ini, baki kuota subsidi akan ditunjukkan dalam setiap resit pembelian.

Keahlian untuk Kad Subsidi Diesel Caltex adalah percuma — tiada yuran tahunan, yuran langganan atau yuran penggantian kad dikenakan ketika memohon. Untuk maklumat lanjut dan untuk memohon kad anda, layari laman rasmi Caltex Business Solutions.