Honda M’sia tawar promosi Sept 2024 – diskaun hingga RM12k buat Civic; CR-V, City HB dapat rebat

selepas negara meraikan Hari Merdeka, tidak lama lagi giliran Hari Malaysia pula untuk disambut dengan semangat penuh patriotik oleh rakyat Malaysia. Mengambil tema yang bersesuaian, ‘One Nation, Triple Joy’, Honda Malaysia menawarkan kempen jualan sepanjang September 2024 dengan menawarkan diskaun dan rebat sehingga RM12,000. Ia membabitkan kesemua modelnya yang diproduksi pada tahun ini.

Diskaun paling besar untuk bulan ini ialah untuk Civic, dengan rebat sebanyak RM12,000 bagi varian E dan V, manakala RS petrol dan hibrid diberikan diskaun sehingga RM10,000. Bermakna, sedan segmen-C yang hensem ini ditawarkan pada harga di bawah RM120k.

Bagi City pula, diskaun yang diberikan dari RM3,000 (RS petrol) hingga RM7,000 (V). Manakala varian asas S dan model spesifikasi tertinggi RS hybrid diberikan diskaun sebanyak RM5,000, sementara spesifikasi pertengahan E pula mendapat rebat berjumlah RM6,000. Mengapa diskaun yang diberikan berubah-ubah antara bulan dan varian? Ini kerana ia bergantumg pada pasang surut pengeluaran berbanding permintaan.

Honda M’sia tawar promosi Sept 2024 – diskaun hingga RM12k buat Civic; CR-V, City HB dapat rebat

Klik untuk besarkan

Untuk barisan SUV Honda pula, bermula dengan WR-V, varian S dan E ditawarkan dengan diskaun sebanyak RM5,000, manakala varian V dan RS pula diberikan rebat RM6,500. Jika mahukan HR-V pula, varian 1.5L NA S dan turbo asas E diberikan diskaun RM3,000 dan RM5,000 untuk V. Manakala varian RS hybrid pula diberikan diskaun sekitar RM1,000.

Bagi City Hatchback dan CR-V yang ‘terlepas’ dari kempen jualan bulanan sebelum ini, telah menyertai senarai pada pertengahan Ogos lalu menerusi kempen Jiwa Madani. Kini hatchback segmen-B ini ditawarkan dengan diskaun RM3,000 untuk varian E dan V, sementara CR-V pula diberikan rebat sebanyak RM4,000 untuk varian E dan RM2,000 bagi S. Tiada promosi diberikan untuk varian RS bagi kedua-dua model berkenaan.

Berkenan dengan penawaran kempen jualan Honda Malaysia ini? Jika ya, cepat-cepatlah ke bilik pameran Honda berhampiran untuk pandu uji dan tempahan. Promosi ini adalag untuk kenderaan yang didaftarkan mulai hari ini hingga 30 September 2024.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required