Audi bakal pamerkan model baharu Q Mac ini

AUDI_2016

Audi telah menyebarkan gambar pengenalan pertama bagi model baharu Q, dijadualkan di Geneva bulan hadapan. Gambar yang disebarkan menerusi laman Facebook rasmi Audi ini memaparkan model SUV Q3, Q5 dan Q7 yang diparkir di garaj dengan ada satu petak parkir kosong yang tertulis “soon”. Ia seakan memberikan gambaran bahawa Audi bakal memperkenalkan model baharu Q bagi melengkapkan barisan Q sedia ada.

Buat masa ini, tiada sebarang klu tetapi pemerhati industri automotif global ada yang berpendapat kemungkinan besar ia akan menggunakan Q2 memandangkan Audi sudahpun mendaftarkan nama tersebut.

Malah Audi juga pernah mengumumkan Q2 bakal dipasarkan pada suku kedua tahun 2016, jadi kemungkinan besar model versi produksi akan dipamerkan di Geneva bulan hadapan.

Jika benar ia Q2, ia menggunakan platform MQB tetapi sedikit pendek dan dipacukan oleh pacuan roda-hadapan tetapi turut ditawarkan dengan sistem AWD. Apa saja perkembangannya, kena tunggu di Geneva bulan hadapan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required