Mercedes-Benz A200 Activity Edition: 30 unit, RM206k

Mercedes-Benz A200 Activity Edition: 30 unit, RM206k

Mercedes-Benz Malaysia telah melancarkan model edisi istimewa untuk A-Class, dikenali sebagai A 200 Activity Edition, varian baharu yang hadir tanpa imej sporty seperti A 200 AMG Line, tetapi memiliki beberapa elemen ekstra di luaran dan dalaman.

Hanya terhad 30 unit di seluruh negara, setiap satunya dijual pada harga atas jalan RM205,888 tanpa insurans, sama harga dengan AMG Line. Ia termasuk dengan waranti empat-tahun, tanpa perbatuan terhad.

Seperti yang dinyatakan, Activity Edition ini telah menyingkirkan pek AMG Line bagi mengurangkan imej agresif Urban Line yang juga dipadankan pada A 180. Ia juga dilengkapi dengan Night Package (termasuk jaluran bampar hadapan dan belakang, cermin sisi dan kekemasan beltline hitam berkilat), jaluran sisi hitam pekat dan roda aloi 18-inci baharu berwarna hitam. Malah logo Activity Edition juga terdapat pada dapra hadapan.

Pada bahagian kabinntya, ia turut menampilkan alas lantai dengan jahitan Activity Edition, plak “Urban Hunting Activity Edition, serta nombor bagi setiap unit. Juga dilengkapi dengan pakej dalaman Eksklusif bersama material kulit upholstery, headline hitam dan papan pemuka bulan kulit tiruan Artico.

Selain itu, kit standard AMG Line termasuk lampu utama dan bilah pengelap cerman automatik, cermin anti-silau, tempat duduk hadapan larasan berkuasa dengan memori dan empat-cara sokongan belakang, pendingin hawa manual, Parking Pilot, kamera undur, sistem infotainmen asas Audio 20 CD dan Paparan Media lapan-inci turut disertakan. Malah pakej Pencahayaan dengan pencahayaan ambien dan ambang pintu iluminasi turut ditampilkan.

Elemen keselamatannya masih sama dengan semua barisan A-Class pasaran tempatan termasuk tujuh beg udara, Bantuan Brek Aktif, Pra-Keselamatan, pengaktifan beg udara penumpang hadapan automatik dan cagak ISOFIX untuk tempat duduk belakang.

Kuasa 156 hp/250 Nm dari enjin 1.6 liter pengecas turbo empat-silinder, dipadankan bersama transmisi automatik dwi-klac 7G-DCT tujuh-kelajuan. Pacuan 0-100 km/j dalam 7.8 saat, dan ia boleh mencapai kelajuan maksimum sehingga 224 km/j/ Penggunaan bahan api kombinasi dianggarkan sekitar 5.4 liter bagi setiap 100 km.

Untuk mengetahui perincian dan spesifikasi penuh bagi semua model Mercedes-Benz A-Class, sila layari CarBase.my.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required