AD: TintNOW.my laman web perkhidmatan cermin gelap kenderaan – hanya 3 langkah mudah diperlukan

Pasti ramai di antara kita yang masih ragu-ragu untuk memilih lapisan cermin gelap kereta yang terbaik dna bersesuaian dengan bajet. Namun, kini semua maklumat mudah diperoleh di hujung jari, dengan klik pada laman web TintNOW.my.

Bukan sahaja memudahkan pencarian jenama bagi lapisan cermin gelap, malahan ia turut menyenangkan urusan anda kerana perkhidmatan ini juga boleh mengambil kenderaan anda, memasang cermin gelap yang dipilih dan menghantar kembali kenderaan kepada anda, jimat masa dan tenaga bukan?

Laman web ini juga menawarkan pelbagai kelebihan, selain pengambilan dan penghantaran kenderaan secara percuma, harga dengan diskaun menarik, mengenalpasti pembelian, waranti lima-tahun, malah turut memberikan pelbagai pilihan produk lapisan cermin gelap bagi semua jenis kenderaan.

Malah bagi tawaran diskaun, para pelanggan masih boleh mendapat harga yang lebih murah atau yang sama yang boleh diperoleh selepas berunding di bilik pameran. Pelanggan boleh menyemak status pembelian sama seperti menyemak status parcel.

Keselamatan terjamin dengan sistem semakan ID kakitangan serta langkah demi langkah bagi proses makluman dilakukan menerusi e-mel dan SMS berhubung dengan pengambilan dan penghantaran kembali kenderaan pelanggan.

Terdapat empat jenama yang menyertai TintNOW.my iaitu V-KOOL Serendipity, Armourcoat, Solar Gard dan Tint-A-Glass. Kesemua produk ini diseliakan oleh Tint-A-Glass, yang berpengalaman selama 15 tahun dalam bidang berkaitan, dan didatangkan dengan waranti selama lima-tahun.

Pilihan filem lapisan ini bermula dari tahap yang paling rendah sehinggalah yang tertinggi, dengan harga bermula serendah RM550. Pilihan khas termasuklah pemasangan lapisan keselamatan bagi bumbung matahari, bumbung panoramik dan kanopi trak juga ditawarkan.

Menurut pengendalinya, perkhidmatan pada hari yang sama juga ditawarkan untuk pelanggan dengan kenderaan baharu atau bagi kenderaan yang tidak dilengkapi dengan filem lapisan cermin gelap – yang menempah sebelum jam 1 tengahari, atau pun sebelum jam 10 pagi sekiranya kenderaan itu perlu melakukan proses menanggalkan lapisan cermin gelap lama.

Semua pembelian adalan menerusi dalam talian – yang turut mesra pengguna mobil – dengan hanya tiga langkah utama: pilih cermin gelap anda, pilih jadual penghantaran dan membuat pembayaran juga menerusi dalam talian. Untuk informasi selanjutnya, sila layari TintNOW.my atau pun Facebook rasminya TintNOW.my.