Jalan Raja di Dataran Merdeka akan ditutup sebulan

Jalan Raja di Dataran Merdeka akan ditutup sebulan

Jalan Raja di Dataran Merdeka akan ditutup selama sebulan, bermula 15 November ini, sempena dengan Ekspo Negaraku 2017, laporan Bernama.

Dalam kenyataan yang dikeluarkan hari ini, Unit Perancang Ekonomi (EPU) Jabatan Perdana Menteri berkata, penutupan jalan ini adalah bagi memastikan keselamatan dan aliran yang lancar bagi para pengunjung yang mengunjungi ekspo yang berlangsung di Dataran Merdeka.

“Orang ramai dinasihati mencari laluan alternatif untuk ke destinasi yang ditujui. Selain itu, bagi yang ingin mengunjungi ekspo ini, dinasihati agar menggunakan pengangkutan awam seperti Transit Aliran Ringan (LRT), Transit Aliran Massa (MRT) dan Monorel,” ujar kenyataan terbabit.

Ekspo Negaraku 2017 ini dianjurkan oleh EPU, dengan kerjasama agensi kerajaan dan sektor swasta, untuk menyemarakkan lagi patriotisme dan rasa cinta terhadap negara. Ia berlangsung selama sebulan, iaitu dari jam 10 pagi hingga 10 malam dan dibuka percuma untuk semua.

Dimaklumkan, Jalan Raja akan dibuka semula pada 16 Disember ini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required