AD: <em>TintNOW.my</em> tawarkan promosi akhir tahun – dapatkan hadiah bernilai RM200 bagi setiap pembelian

Laman web pertama bagi tujuan pemasangan filem penapis haba kenderaan di Malaysia, TintNOW.my kini sedang memberikan promosi akhir tahun. Setiap pembelian dari sekarang hingga 31 Januari 2018 nanti akan menerima hadiah bernilai RM200 — RM100 bagi kad Touch n’ Go dan RM100 bagi kad bahan api Petron untuk perjalanan balik kampung anda.

Promosi ini sah untuk semua pakej produk yang ditawarkan di TintNOW.my, termasuk bagi pilihan paling asas yang bermula pada harga RM550. TintNOW.my merupakan satu-satunya laman web di Malaysia yang membolehkan anda memilih pakej filem penapis haba untuk kereta anda serta membuat bayaran secara atas talian. TintNOW.my kemudiannya akan datang dan mengambil kereta anda, melakukan pemasangan dan menghantar semula kereta anda. Semua ini boleh dilakukan dari ruang selesa anda sendiri, baik di pejabat ataupun rumah.

TintNOW.my memberikan penyelesaian kepada masalah kesuntukan masa untuk menghantar kereta anda bagi pemasangan filem penapis haba. Perkhidmatan atas talian ini, dibawakan kepada anda oleh paultan.org, mempunyai lima kelebihan berikut:

  • Pengambilan dan serahan kereta percuma: Kereta anda akan diambil dari lokasi pilihan anda sendiri tanpa caj tambahan. Pemandu yang akan hadir dan mengambil kereta berkenaan cukup terlatih dan telah mengikuti kursus pemanduan defensif untuk memastikan keselamatan kereta anda. Turut disertakan ialah ID Checker setiap staf untuk memastikan orang yang sepatutnya sahaja akan datang dan berjumpa anda.
  • Potongan harga: Semua harga yang dipamerkan dalam TintNOW.my adalah lebih rendah dari biasa, jadi pengguna akan membayar harga yang terbaik dalam pasaran.

  • Pembelian boleh dikesan: Ando boleh memerhatikan pergerakan kereta anda menggunakan kod pengesan khas, jadi anda akan sentiasa dikemaskini berkaitan lokasi semasa kereta anda.

  • Jaminan lima tahun: Semua pembelian akan menerima jaminan lima tahun.

  • Pemasangan hari yang sama: Bagi pilihan tertentu, kami akan melakukan perkhidmatan pemasangan pada hari yang sama. Maksudnya, kereta anda akan dipasang dengan filem penapis haba dan diserahkan kembali pada hari yang sama.

  • Pilihan produk meluas: TintNOW.my mempunyai pilihan produk yang sangat luas dan pelbagai untuk kereta anda. Dari jenama yang menjimatkan hinggalah kepada jenama tahap pertengahan seperti Armorcoat dan SolarGard, termasuk juga jenama premium seperti V-KOOL. Turut ditawarkan ialah filem keselamatan serta pilihan yang tidak menepati piawaian JPJ.
  • Lawati laman TintNOW.my sekarang untuk menikmati promosi istimewa ini, sementara stok masih ada. Semua kad kredit utama dan pindahan bank akan diterima, dan paling penting, laman web ini mesra peranti mudah alih.