Proton teruskan program untuk menambah baik kualiti

Proton teruskan program untuk menambah baik kualiti

Sejak usaha sama dengan Geely diumumkan, Proton telah melalui program penambahbaikan kualiti menggunakan sistem penilaian berdasarkan kriteria skor global Volvo. Pengeluar kenderaan nasional itu menjelaskan, sejak memulakan program berkenaan, ia sudah menampakkan hasil.

Audit yang dijalankan oleh Geely pada Disember tahun lalu menunjukkan penambahbaikan sebanyak tiga kali ganda. Syarikat itu menyatakan dengan lanjutan penambahbaikan yang diperkenalkan secara berperingkat, mereka yakin akan dapat meraih skor yang lebih baik di dalam audit terbaru yang akan dilakukan hujung bulan ini.

Selain soal kualiti, yang telah menyaksikan beberapa model spesifik dan perkara yang disasar untuk diperkemas, inisiatif lain turut diperkenalkan bagi jualan dan pemasaran, yang akan terus dilaksanakan selepas ini. Ujian terhadap SUV pertama Proton juga berjalan lancar dan sedang dipersiap untuk pelancarannya pada suku keempat tahun ini.

Proton juga menyatakan, jualan bulan Februari 2018 syarikat itu bersamaan dengan 9.6% perkongsian dari keseluruhan pasaran automotif Malaysia. Majoriti jualan disumbangkan oleh model seperti Saga, Persona, Exora dan Iriz.

Iriz juga menjadi tumpuan bagi kempen “My Style, My Drive” yang akan berlangsung bulan ini di semua premis jualan Proton seluruh negara. Pelanggan dijemput untuk mendekati model hatchback kompak ini dan memandu ujinya untuk mengetahui pembaharuan yang telah dilakukan terhadap versi terkini model itu.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required