Porsche perkenal program pembiayaan 360 Leasing

Porsche perkenal program pembiayaan <em>360 Leasing</em>

Sime Darby Auto Performance (SDAP), pengedar rasmi jenama Porsche di Malaysia kini memperkenalkan program pembiayaan baru untuk kenderaannya, dikenali 360 Leasing. Melalui program ini, pelanggan boleh memandu pulang model kenderaan Porsche bagi tempoh tiga tahun atau 60,000 km (yang mana dahulu), tanpa perlu risau berkenaan nilai jualan semula.

Bagi pelanggan yang menggunakan pembiayaan daripada program ini, mereka tidak hanya akan menikmati harga yang lebih kompetitif, tetapi turut akan menikmati pakej insurans komprehensif, termasuk dengan perlindungan cermin utama dan bencana alam, cukai jalan dan bentuan tepi jalan 24-jam Porsche Assist.

Buat masa ini, program 360 Leasing hanya ditawarkan bagi model Cayenne terbaru dan juga Panamera, sementara pilihan sama untuk Macan bakal menyusul nanti. “Program ini merupakan inisiatif kami untuk memberi pilihan yang lebih baik kepada pelanggan, tanpa mereka perlu terlalu risau berkaitan komitmen pembiayaan dan nilai jualan semula kenderaan terbabit,” ujar CEO SDAP, Christopher Hunter.

Porsche perkenal program pembiayaan <em>360 Leasing</em>

Program ini membolehkan memandu model-model berkenaan selama tiga-tahun dengan hanya 10% atau 25% jaminan deposit dikembalikan (masing-masing bagi pajakan syarikat atau individu). Pelanggan hanya perlu membayar sewaan pajak bulanan yang dikenakan sepanjang tiga tahun berkenaan yang memberikan penjimatan kewangan mereka berbanding dengan kos keseluruhan sekiranya memiliki kenderaan berkenaan.

Di hujung tempoh pajakan itu, pelanggan mempunyai pilihan untuk menaik taraf pajakan mereka kepada model Porsche yang lain, atau menaik taraf kenderaan terbaru dalam barisan model yang sama. Bagi pelanggan yang kemudiannya ingin melanjutkan tempoh pajakan atau terus memiliki kenderaan itu, mereka boleh berbuat demikian.

360 Leasing juga didatangkan dengan pakej jaminan dan penyelenggaraan termasuk untuk servis, alat ganti dan kos buruh oleh Posrsche Service Centre.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required