AD: Dapatkan perlindungan rasmi untuk Audi “import terpakai” anda melalui Audi Conformity Check

Bagi pemilik kenderaan “import terpakai” (atau import persendirian), penyelenggaraan dan jaminan merupakan perkara utama yang akan menentukan kualiti pengalaman pemilikan kenderaan tersebut. Terdapat banyak sebab mengapa pelanggan membeli kenderaan bukan daripada pengedar rasmi, tetapi jika anda inginkan jaminan serta perlindungan dan servis rasmi, apa pilihan yang ada?

Di sinilah Audi Conformity Check memainkan peranannya. Ia merupakan sebuah rutin yang melibatkan pemeriksaan 300-perkara dan dilakukan oleh juruteknik bertauliah untuk memastikan kenderaan Audi anda selamat untuk dipandu. Sebaik sahaja kenderaan Audi berkenaan disahkan atau diiktiraf, pemilik akan menerima Audi Conformity Certificate, kad keahlian dan pelekat.

Manfaat yang akan diperolehi sebagai sebahagian daripada program Audi Conformity Check ini termasuk pendaftaran lokasi kenderaan anda ke dalam pangkalan data Audi, yang akan membolehkan sebarang penyempuraan servis atau kempen panggilan semula dilakukan dengan segera, penyelenggaraan pencegahan serta kemaskini perisian untuk memastikan kenderaan Audi anda sentiasa berada di dalam keadaan terbaik.

Sebagai tambahan, pelanggan boleh menikmati harga yang sama untuk servis dan baik pulih seperti yang diterima oleh mana-mana kenderaan Audi yang dijual oleh pengedar sah di Malaysia. Ini juga akan menyumbang kepada nilai jualan semula yang lebih baik, akses kepada pakar-pakar bertauliah Audi, maklumat secara langsung terhadap tawaran istimewa dan acara berkaitan, serta yang paling penting, pemilik tidak perlu runsing atau risau lagi untuk memiliki kenderaan Audi dari saluran mana pun.

Bukan itu saja, turut ada hadiah yang ditawarkan; bagi 10 pelanggan pertama yang mengesahkan kenderaan Audi “import terpakai” mereka di bawah program Audi Conformity Check ini, mereka akan menerima hadiah berupa penginapan satu malam di Ritz-Carlton. Pelanggan yang lain pula boleh menebus cenderahati Audi yang terdiri daripada kotak barangan boleh lipat atau nombor plat Audi Sport.

Berminat untuk memberikan yang terbaik kepada kendearan Audi “import terpakai” anda? Daftar minat anda untuk Audi Conformity Check di sini dan nikmati potongan RM100 daripada nilai sebenar RM988 ketika anda memandu uji model Audi yang baru. Lekas, dan jangan ketinggalan untuk merebut tawaran yang diberikan ini!

*Tertakluk kepada terma dan syarat.