Isuzu Malaysia gantung operasi hingga 14 April

Isuzu Malaysia gantung operasi hingga 14 April

Isuzu Malaysia telah mengumumkan operasi perniagaannya digantung sementara sehingga 14 April 2020, sejajar dengan pengumuman kerajaan yang melanjutkan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP). Operasi perniagaan melibatkan jualan dan selepas jualan. Menurut Isuzu Malaysia, operasinya akan disambung semula pada 15 April ini atau pun sehingga notis selanjutnya.

Walau pun pusat servis juga ditutup, jika ada pelanggan yang memerlukan perkhidmatan kecemasan berkaitan dengan kenderaan rosak atau kemalangan, wakil pengedarnya masih bersedia memberikan bantuan, tapi tertakluk kepada arahan kerajaan.

Isuzu Malaysia juga akan memantau situasi ini dari semasa ke semasa, dan sebarang pengumuman lanjut akan dimaklumkan menerusi laman web rasminya. Memandangkan talian bebas tol – 1300-88-33- tidak berfungsi buat masa ini, para pelanggan boleh terus menghubungi 03-77239764 untuk pertanyaan perkara yang berkaitan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required