Mitsubishi Malaysia tingkatkan imej terkini bagi pusat 3S Melaka dengan menampilkan identiti visual baru

Mitsubishi Malaysia tingkatkan imej terkini bagi pusat 3S Melaka dengan menampilkan identiti visual baru

Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) telah pun memperkenalkan identiti visual (VI) baharu bagi pusat 3S jenama berkenaan dan pengedar bertauliah Sing Kwung Jidosha menjadi bilik pameran pertama di Melaka yang ditampilkan dengan imej baharu tersebut. Pusat 3S berkenana terletak di 2B, Jalan IMJ1, Taman Industri Malim Jaya.

Dengan peningkatan yang dilaksanakan di pusat 3S ini, kini sudah ada 20 bilik pameran Mitsubishi di seluruh negara yang telah ditampilkan dengan VI baharu. Sehingga kini, jenama ini telah pun mempunyai sekitar 50 bilik pameran (45 daripadanya adalah pusat 3S) dan 51 pusat servis di seluruh Malaysia. Bagi Malaysia Timur pula, MMM mempunyai 14 bilik pameran, iaitu tujuh di Sarawak dan tujuh di Sabah.

“Dengan peningkatan imej jenama, ia mewakili komitmen kami dalam memberikan keutamaan buat para pelanggan, dengan memberikan pengalaman yang bermakna bila mereka berkunjung ke bilik pameran kami, dengan suasana yang lebih selesa,” ujar Tomoyuki Shinnishi, CEO of MMM.

Mitsubishi Malaysia tingkatkan imej terkini bagi pusat 3S Melaka dengan menampilkan identiti visual baru

“Dengan kedudukan Triton di tangga pertama dalam segmen trak pikap di Melaka yang menguasai 37% perkongsian pasaran untuk tahun kewangan 2019 (April 2019 hingga Mac 2020) dan pencapaian di tangga pertama dalam carta JD Power 3019 bagi Indeks Perkhidmatan Pelanggan Malaysia (CSI), kami ingin memberikan perkhidmatan terbaik untuk semua pelanggan kami,” tambahnya lagi.

Dibina dalam kawasan seluas 10,000 kaki persegi, pusat 3S Sing Kwung Jidosha yang diberikan nafas baharu ini turut menempatkan lounge yang lebih selesa untuk pelanggan dengan kemudahan WiFi serta ruang pameran yang mampu menempatkan empat unit kenderaan. Ia turut dilengkapi bengkel penyelenggaraan yang mampu menyelenggara sehingga lima kereta sehari dengan ruang penyimpanan alat ganti dan fasiliti badan dan mengecat.

Pemacu jualan bagi Mitsubishi buat setakat ini ialah trak pikap Triton. Dengan peningkatan terkini pada hujung tahun lalu bersama wajah Dynamic Shield, terdapat lima varian ditawarkan – MT, AT, MT Premium, AT Premium dan Adventure X, yang berharga dari RM100,200 hingga RM137,900. Kesemua varian menggunakan penjana kuasa yang sama iaitu 2.4L MIVEC turbodiesel 181 PS/430 Nm, dipadankan dengan transmisi enam-kelajuan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required