AD: Nikmati tawaran hebat Audi impian anda di Audi Online Showroom – model RS, Q3 Sportback juga ada

Adakah anda merasakan pandemik coronavirus telah merampas keseronokan berkunjung ke bilik pameran kenderaan dan masih ragu-ragu untuk berbuat demikian ketika ini? Jika ya, ini ada cara baru untuk mengakhiri euforia berkenaan melalui Audi Online Showroom yang dibangunkan khas untuk anda.

Ia merupakan ruang dalam talian sehenti yang memudahkan peminat dan pelanggan jenama ini untuk membeli kenderaan Audi idaman mereka. Untuk menjadikannya lebih menarik, Audi Online Showroom malahan turut menampilkan empat model terbaru Audi RS, sekali gus memberi isyarat bagi kehadiran RS 4 Avant, RS 5 Sportback, RS 6 Avant dan RS 7 Sportback untuk pasaran Malaysia buat kali pertama.

Di Audi Online Showroom, anda boleh memilih bilik pameran kegemaran anda dan membuat pilihan tersendiri bagi model Audi yang digemari; ini turut ditawarkan buat kali pertama bagi model Audi Q3 Sportback. Sebagai sebuah crossover kompak, Q3 Sportback kelihatan cukup menawan, menggabungkan rekaan unik dan tersendiri dengan keselesaan penggunaan harian.

Apa yang menjadikan Q3 Sportback berbeza berbanding Q3 biasa ialah model berkenaan datang dengan enjin yang lebih berkuasa, 2.0 TFSI 180 hp/320 Nm dan dipadankan juga dengan sistem pacuan semua roda quattro yang popular dari jenama itu. Dalam meningkatkan lagi pengalaman pemanduan, Q3 Sportback juga datang dengan pilihan pemanduan dan stereng progresif.

Lain-lain ciri penggayaan menariknya termasuk rim aluminium 19-inci dalam warna titanium kesat dengan rekaan lima jejari berkembar, lampu utama dan lampu belakang LED dengan lampu isyarat dinamik serta pakej penampilan hitam. Nampak sporty dan bergaya, tentunya.

Masuk ke dalam, anda akan disambut oleh kokpit dengan rekaan terkini dan maju, menampilkan Audi virtual cockpit digital yang digandingkan bersama sistem Audi MMI terkini. Ini termasuklah antaramuka telefon pintar Audi, yang menjanjikan capaian dan sambungan yang mudah antara peranti IOS atau Android melalui Apple CarPlay dan Android Auto.

Jika ini menarik perhatian anda, model ini sebenarnya telah berada di semua rangkaian pengedar Audi seluruh negara dan juga di Audi Online Showroom. Sebagai bonus, jika anda membeli kereta bermula sekarang hingga 20 September 2020 nanti, anda akan menikmati potongan harga bagi mana-mana model pilihan anda. Jadi, tunggu apa lagi? Klik sini untuk mula!