ACE 2021: Mazda tawarkan subsidi insurans sebanyak RM1,000 atau dash cam percuma bernilai RM1,350!

ACE 2021: Mazda tawarkan subsidi insurans sebanyak RM1,000 atau dash cam percuma bernilai RM1,350!

Penganjuran sulung pameran jual-beli kenderaan Auto Car Expo (ACE) 2021 oleh paultan.org dengan tajaan bersama Carsome akan berlangsung pada hujung minggu 17-18 April nanti bertempat di Pusat Persidangan Setia City (SCCC). Terdapat banyak model kenderaan untuk didekati dan dipandu uji, serta tawaran istimewa menanti pengunjung.

Jenama Mazda tidak ketinggalan untuk memberikan tawaran istimewa kepada pelanggan yang membeli kereta mereka sepanjang pameran ini kelak. Setiap model Mazda yang dibeli akan menikmati sama ada subsidi insurans sebanyak RM1,000 daripada Berjaya Sompo Insurance (BSI) atau dash cam percuma bernilai RM1,350*. Promosi ini adalah sebagai tambahan kepada rebat pengecualian SST, yang menyaksikan pengurangan harga sehingga RM8,090 bagi semua model yang ada.

Terdapat banyak lagi promosi dan tawaran hebat daripada semua jenama terlibat, iaitu seperti Ford, Honda, Hyundai, Proton, Mitsubishi, Nissan dan Volkswagen. Sebahagian yang sudah pun diumumkan antaranya bagi 200 pelanggan terawal yang membuat tempahan kenderaan akan menikmati baucar gabungan bernilai RM2,450.

ACE 2021: Mazda tawarkan subsidi insurans sebanyak RM1,000 atau dash cam percuma bernilai RM1,350!

Ini termasuk baucar RM650 untuk DK SCHWEIZER sebagai tambahan, serta RM500 dari filem penapis haba V-Kool, baucar RM500 penapis udara Blueair, RM300 baucar Dodomat, RM300 baucar kerusi keselamatan kanak-kanak Recaro serta RM200 baucar minyak BHPetrol.

Selain semua ini, tempahan yang disahkan juga membolehkan pengunjung untuk layar menyertai cabutan bertuah yang menawarkan hadiah seperti 10 telefon pintar bernilai RM2,300 setiap satu dan pakej percutian untuk dua orang bernilai RM10,000!

Memandangkan kita masih dalam tempoh pandemik, kami akan mengambil semua langkah berjaga-jaga yang dirasakan perlu untuk memastikan keselamatan semua. Pengunjung diwajibkan memakai pelitup muka sepanjang masa dan bacaan suhu badan akan diambil serta dipastikan berada di bawah 37.4ºC sebelum masuk. Anda juga perlu mengimbas kod QR dan mendaftar melalui aplikasi MySejahtera bagi tujuan memudahkan pengesanan kontak sekiranya perlu.

ACE 2021: Mazda tawarkan subsidi insurans sebanyak RM1,000 atau dash cam percuma bernilai RM1,350!

Sebagai usaha tambahan, semua individu wakil penjual yang ada untuk acara ini akan memakai pelindung muka selain pelitup muka biasa. Semua permukaan sentuhan yang utama, termasuk pada kenderaan yang dipamer serta pandu uji, akan disanitasi secara kerap. Kami akan menyediakan cecair sanitasi tangan di lokasi, dan menggalakkan semua pengunjung untuk membawa cecair mereka sendiri dan juga basuh tangan dengan kerap.

Kami juga akan mengenakan had hanya seramai 1,200 orang di dalam dewan pameran dalam satu-satu masa. Kami mengambil keputusan untuk mengurangkan lagi jumlah berkenaan — berbanding 1,700 orang yang dibenarkan oleh SCCC berpandu kepada 50% orang sebagai pematuhan SOP semasa yang ditetapkan kerajaan — bagi memastikan keselamatan semua. Sebaik memasuki dewan pameran, pengunjung diwajibkan mematuhi panduan jarak sosial selamat. Kanak-kanak di bawah usia 12 tahun dan warga emas berusia 60 tahun tidak akan dibenarkan masuk.

Klik di sini untuk maklumat lanjut berkaitan ACE 2021. Kami akan mengumumkan kemaskini promosi dan penyertaan pempamer dari semasa ke semasa. Jadi, teruskan bersama kami!

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required