Toyota perkenal program kesetiaan pelanggan Loyal-T di Malaysia — kumpul mata ganjaran, dapat baucar

Toyota perkenal program kesetiaan pelanggan Loyal-T di Malaysia — kumpul mata ganjaran, dapat baucar

UMW Toyota Motor (UMWT) telah melancarkan Program Toyota Loyal-T baru, sebuah program kesetiaan pelanggan. Terbuka untuk semua pelanggan Toyota, ia merupakan sebuah program untuk mengumpul mata ganjaran — sebarang pembelian atau servis akan diberikan mata, yang kemudiannya boleh dituntut dalam bentuk baucar servis untuk digunakan.

Dengan Loyal-T, pelanggan Toyota berpeluang mengumpul mata dengan pembelian kenderaan, servis kenderaan, pembelian alat ganti, pembaharuan insurans kenderaan serta baik pulih warna dan badan di mana-mana cawangan rasmi Toyota seluruh negara.

Mata yang terkumpul itu boleh ditukar kepada baucar e-servis untuk kegunaan masa depan. Program Loyal-T ini menggantikan program Toyota Merit sebelum ini, yang berakhir Jun lalu.

“Kami mempunyai keluarga Toyota yang besar dengan ramai pelanggan di seluruh negara. Untuk itu, adalah menjadi keutamaan kami untuk memastikan mereka sentiasa rasa dihargai. Sejak sebelum ini, kami telah melaksanakan pelbagai usaha tambah nilai dan mempertingkatkan mutu khidmat untuk meningkatkan lagi keselesaan pelanggan. Semua usaha itu, dan banyak lagi di masa akan datang, adalah cara kami mengucapkan terima kasih kepada kepercayaan dan sokongan pelanggan terhadap jenama ini. Kini kami ingin menghimpunkan keseluruhan usaha terbabit dengan memperkenalkan program kesetiaan kepada pelanggan secara langsung,” ujar Presiden UMW Toyota Motor, Ravindran K.

Toyota perkenal program kesetiaan pelanggan Loyal-T di Malaysia — kumpul mata ganjaran, dapat baucar

“Membeli kenderaan Toyota adalah satu permulaan. Seperti juga mana-mana perhubungan, anda akan melalui fasa berkenalan. Setelah mengenali satu sama lain dengan lebih baik, kepercayaan akan terbangun, dan hubungan itu akan bertambah kuat setelah itu. Orang boleh datang dan pergi, tetapi pertaliannya akan terus kekal. Struktur keahlian yang menyeluruh melalui Program Loyal-T Toyota ini mengiktiraf pertalian berkenaan, dan ia merupakan satu tanda komitmen kami sentiasa berada di sisi pelanggan untuk beberapa generasi mendatang,” ujar Timbalan Pengerusi UMW Toyota, Akio Takeyama.

Untuk mendaftar, muat turun aplikasi mudah alih Toyota Drive dari Google Play Store atau Apple App Store. Selepas dimuat turun dan membuka aplikasi berkenaan, pelanggan akan diminta untuk mendaftarkan perincian mereka dengan Toyota. Semua maklumat yang diberikan dijamin selamat di bawah Akta Perlindungan Data Peribadi Malaysia 2010 (PDPA). Jangan lupa satu lagi aplikasi yang baru diperkenalkan oleh Toyota, 24Seven Road Assist.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required