Triumph perkenal edisi Gold Line untuk enam model Bonneville – cat dua tona, pinstripe warna emas

Triumph perkenal edisi Gold Line untuk enam model Bonneville – cat dua tona, pinstripe warna emas

Triumph telah memperkenalkan barisan Gold Line Edition untuk enam model Bonneville, yang akan cuma dijual selama satu tahun sahaja. Semua model ini mengambil model terkini masing-masing dan diserikan dengan penampilan serta cat khas.

Barisan Gold Line Edition ini ditawarkan bagi model Bonneville Bobber, Bonneville Speedmaster, Bonneville T100, Bonneville T120 dan T120 Black, Scrambler 1200 XC dan XE, serta Street Scrambler. Jumlah pengeluaran setiap model bagaimanapun tidak diberitahu.

Bagi setiap satu model Gold Line Edition ini, ia menggunakan warna dua tona khas yang berbeza berbanding model biasa, dan kemudiannya ditambah dengan jalur emas pinstripe yang dicat menggunakan tangan pada bahagian tangki dan juga panel tepi.

Cat yang digunakan untuk jalur emas itu juga adalah istimewa, di mana ia melibatkan campuran serbuk berwarna serta cellulose lacquer, demi mendapatkan konsistensi yang dimahukan, memandangkan cat automotif biasa adalah terlalu nipis untuk proses berus tangan pinstripe ini.

Proses ini juga dibuat sendiri oleh pekerja mahir kilang cat Triumph, dan mereka juga akan menurunkan tanda tangan sendiri di atas motosikal yang dibuat sebagai tanda sentuhan peribadi, yang menjadikan setiap model Gold Line ini istimewa.

GALERI: Triumph Bonneville Bobber Gold Line Edition 2021

GALERI: Triumph Bonneville Speedmaster Gold Line Edition 2021

GALERI: Triumph Bonneville T100 Gold Line Edition 2021

GALERI: Triumph Bonneville T120 Gold Line Edition 2021

GALERI: Triumph Bonneville T120 Black Gold Line Edition 2021

GALERI: Triumph Scrambler 1200 XC Gold Line Edition 2021

GALERI: Triumph Scrambler 1200 XE Gold Line Edition 2021

GALERI: Triumph Street Scrambler XC Gold Line Edition 2021

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required