myTukar AutoFair 2022, 7-9 Jan – beli kereta terpakai dengan jaminan pulangan balik dalam masa lima hari

Sekiranya bercadang membeli sebuah kenderaan terpakai, anda pastinya tidak mahu terlepas acara myTukar AutoFair 2022 yang akan berlangsung 7 hingga 9 Januari 2022 di myTukar Retail Experience Centre – Puchong Selatan. Dengan lebih daripada 1,000 kenderaan terpakai akan dipamer, anda disediakan dengan pelbagai pilihan dalam acara yang akan menjadi acara kereta terpakai terbesar di Malaysia.

Pilihan kenderaan terpakai berkualiti tinggi yang komprehensif menunggu anda, dan ia tersedia untuk apa juga bajet yang ada, daripada Perodua dan Proton, pelbagai Honda dan Toyota, hinggalah model premium seperti Mercedes-Benz, BMW dan pelbagai lagi.

myTukar AutoFair 2022, 7-9 Jan – beli kereta terpakai dengan jaminan pulangan balik dalam masa lima hari

Setiap pembelian myTukar akan termasuk sekali lanjutan waranti setahun dan servis percuma setahun — tawaran yang jarang diberikan untuk kereta terpakai. Dan, sekiranya berdepan masalah atau berubah fikiran tentang kereta yang dibeli itu, anda hanya perlu memulangkannya dalam tempoh lima hari, tanpa sebarang soalan ditanyakan.

Bukan setakat itu, anda juga akan menerima tawaran istimewa lain jika membeli kereta di acara berkenaan, seperti kadar faedah pinjaman serendah 1.68%, kelulusan pinjaman dan serahan kenderaan pada hari yang sama* serta pengalas kaki Trapo untuk setiap pembelian kereta.

myTukar AutoFair 2022, 7-9 Jan – beli kereta terpakai dengan jaminan pulangan balik dalam masa lima hari

Tawaran yang diberi tidak terhenti di situ kerana anda juga berpeluang memenangi hadiah menarik melalui promosi myTukar Lucky Spin Promo. Ada enam hadiah disediakan untuk pemenang, termasuk Apple iPad generasi kesembilan, pulangan tunai RM888, filem penapis haba Raytech bernilai RM1,000, lanjutan waranti tambahan selama setahun, kad minyak bernilai RM500 atau baucar Trapo bernilai RM500.

Jika itu masih lagi tidak cukup, anda juga mempunyai peluang untuk memenangi sebuah Proton X70 Premium bernilai RM100,000 melalui peraduan Ulang Tahun ke-4 myTukar, yang boleh disertai dengan membeli kenderaan sewaktu acara tersebut.

myTukar AutoFair 2022, 7-9 Jan – beli kereta terpakai dengan jaminan pulangan balik dalam masa lima hari

myTukar juga boleh menyediakan tawaran trade-in di lokasi dengan nilai maksimum untuk kenderaan semasa anda ketika acara berlangsung, sekaligus menjadikan urusan lebih mudah. Liputan meluas myTukar di seluruh negara kini termasuk bilik pameran kenderaan premium yang lebih besar serta kemudahan servis sendiri yang menyeluruh memberikan anda pengalaman penyelenggaraan kenderaan lebih menenangkan, meskipun untuk kenderaan terpakai.

Apa yang pasti, ada banyak sebab untuk anda hadir ke acara myTukar AutoFair 2022. Tahap keselamatan yang tinggi akan dipraktikkan sewaktu acara berlangsung – prosedur pencegahan Covid-19 yang ketat akan dikuat kuasakan, termasuk kaedah bayaran tanpa sentuhan dan penggunaan pelitup muka sepenuh masa, vaksinasi penuh dan jaga jarak fizikal.

Maklumat lanjut tentang acara ini boleh didapati di laman rasmi myTukar, atau layari inventori di sini untuk mencari kereta yang anda inginkan. Jumpa di sana!

myTukar Retail Experience Centre – Puchong South,
Lot 14225, KM 3.8,
Lebuhraya Damansara-Puchong
47100 Puchong, Selangor, Malaysia