Kunjungi Tukar-Je CARnival oleh myTukar di Puchong South 12-14 Januari ini – pelbagai diskaun, promosi

Jika anda sedang berkira-kira untuk mendapatkan sebuah kenderaan terpakai, Tukar-Je CARnival anjuran myTukar yang akan berlangsung 12-14 Januari, 2024 di Puchong South Retail Experience Centre adalah tempat sesuai untuk membuat pilihan.

Selain boleh menyaksikan sendiri kenderaan myTukar Certified, anda juga boleh memandu uji pelbagai jenis kenderaan melalui litar slalom yang dibuat khas. Semasa di sana juga anda boleh menikmati pelbagai pakej Badan dan Cat serta tawaran untuk insurans myTukar. Pendek kata, pelbagai tawaran istimewa tersedia untuk anda, bernilai sehingga lebih RM1 juta.

Beli kereta daripada myTukar dan nikmati:

  • Diskaun sehingga RM8,888 untuk kereta terpilih.
  • Hadiah termasuk baucar diskaun 30% untuk Pakej Badan dan Cat oleh Carro Care, diskaun 10% untuk pakej Penyelenggaraan Kenderaan Carro Care, diskaun 10% untuk memperbaharui insurans serta kad Touch n Go kustom bernilai RM50.
  • Peluang untuk memenangi hadiah cabutan bertuah seperti Sony Playstation 5, Nintendo Switch, Apple Watch, Apple Airpod, dash-cam dalaman kenderaan dan banyak lagi ketika membeli kenderaan myTukar Certified yang akan diserahkan dalam masa 14 hari.

Kunjungi mana-mana pusat pemeriksaan myTukar di seluruh negara (tidak tersedia di myTukar Puchong South Retail Experience Centre semasa acara tiga hari ini) jika anda ingin trade-in kereta anda. myTukar akan melanjutkan sebahagian tawaran istimewa jika anda menjual kereta anda sepanjang Tukar-Je CARnival.

Apa yang perlu anda lakukan ialah serahkan kereta anda yang akan dinilai segera. Jika anda menjual kereta anda dalam masa 24 jam selepas diberikan sebut harga, anda akan nikmati tawaran tambahan.

Jual kereta kepada myTukar dan nikmati:

  • Baucar diskaun 30% untuk pakej Badan dan Cat Carro Care.
  • Diskaun 10% untuk pakej Penyelenggaraan Kenderaan Carro Care.
  • Diskaun 10% untuk memperbaharui insurans.
  • Peluang untuk memenangi hadiah cabutan bertuah seperti Sony Playstation 5, Nintendo Switch, Apple Watch, Apple Airpod, dash-cam dalaman kenderaan dan banyak lagi ketika anda menyerahkan kenderaan untuk diperiksan dan menjualnya dalam masa 24 jam selepas diberi sebut harga.

Anda juga akan menikmati lebih banyak tawaran ketika servis dan memperbaharui insurans kereta anda melalui jenama ini.

Carro Care:

  • Diskaun 30% untuk pakej Badan dan Cat berserta baucar kredit RM100.
  • Diskaun 10% untuk pakej Penyelenggaraan Kenderaan, serta minyak enjin dan penapis minyak percuma.

Insurans:

Nikmati diskaun 10% tambahan ketika anda memperbaharui insurans kenderaan dengan myTukar Insurans. Dapatkan sebut harga segera melalui servis insurans baru myTukar, yang membolehkan anda untuk mencari dan membandingkan sebut harga oleh pelbagai penyedia insurans seperti Takaful Ikhlas, Takaful Malaysia, MSIG, Allianz, Zurich dan AIA.

Servis berkenaan termasuklah pembaharuan cukai jalan segera serta pengiraan NCB (No Claim Bonus). Dengan platform insurans myTukar, anda boleh merancang pelan insurans yang bersesuaian dengan keperluan anda.

Jangkakan lebih banyak keseronokan!

Kunjungi Tukar-Je CARnival oleh myTukar di Puchong South 12-14 Januari ini – pelbagai diskaun, promosi
Kunjungi Tukar-Je CARnival oleh myTukar di Puchong South 12-14 Januari ini – pelbagai diskaun, promosi

Bukan karnival namanya kalau tiada aktiviti menyeronokkan untuk anda dan keluarga. Bawa keluarga anda dan berhibur dengan konsert mini yang menampilkan beberapa artis tempatan. Anak-anak juga boleh mengalami sendiri bagaimana menjadi pemandu yang bertanggungjawab di Sekolah Memandu Kanak-kanak myTukar, dan mereka boleh memandu kenderaan elektrifikasi dalam litar khas dan akan diberikan lesen memandu eksklusif!

Dan, jangan lupa untuk segarkan tenaga! Makan dan minum dengan hidangan jalanan yang disediakan, penuh dengan hidangan tempatan daripada pelbagai penyedia trak makanan yang terlibat.

Berkunjunglah ke Tukar-Je CARnival myTukar di myTukar Puchong South Retail Experience Centre 12-14 Januari ini, dari 10 pagi hingga 7 malam setiap hari. Untuk maklumat lanjut, layari laman web myTukar.

myTukar Puchong South Retail Experience Centre
Lot 14225, KM 3.8
Lebuhraya Damansara–Puchong
47100 Puchong, Selangor.

Google Maps
Waze

*Semua promosi tertakluk kepada terma dan syarat.


Honda City

Honda HR-V

Perodua Axia

Perodua Myvi

Toyota Vios