Miliki kereta impian dan bawa pulang pada hari yang sama di EON & Sahabat Autofest — dari 1-3 Mac 2024

Sempena menyambut ulang tahun ke-40, EON mempelawa anda dan seisi keluarga untuk meraikannya bersama dalam satu bazar istimewa! Terdapat pelbagai makanan menyelerakan, kelengkapan hari raya serta pelbagai aktiviti untuk kanak-kanak disediakan, jadi jangan lepaskan peluang untuk ikut serta dalam acara EON & Sahabat Autofest 2024.

Di lokasi, anda juga berpeluang memandu uji bermacam jenis kereta dari pelbagai jenama dan model yang diedarkan oleh EON, seperti Proton, Volkswagen, Mitsubishi, smart, Audi, Isuzu dan Honda. Lebih menarik, anda boleh memiliki dan bawa pulang kenderaan impian pada hari yang sama melalui skim pantas dan mudah yang disediakan oleh rakan pembiayaan kewangan EON yang turut serta.

Bukan hanya itu. Turut disediakan potongan harga dan rebat, begitu juga dengan tawaran untuk trade-in kenderaan sekiranya anda merancang untuk bertukar kereta. Ada juga hadiah menarik untuk dimenangi, termasuk sebuah Proton S70 terbaharu, dan banyak lagi.

Jangan ketinggalan dan sertai acara tiga hari yang penuh dengan pelbagai tawaran dan hadiah menarik ini. Daftar kehadiran anda ke acara EON & Sahabat Autofest 2024 yang akan berlangsung di EON Glenmarie pada 1-3 Mac 2024 nanti.