Promosi Carro Care sehingga 31 Mac – diskaun 30%, cat semula kereta anda bermula hanya RM2,100

Jika anda bercadang untuk menyimpan kereta anda dalam jangka masa lebih lama, dengan memberikannya layangan cat baharu akan menjadikan anda jatuh cinta semula sekali lagi kerana ia bakal kelihatan seperti baru keluar dari kilang.

Berita baik – anda kini boleh menikmati promosi pusat pembaikan badan & cat Carro Care di mana anda boleh mengecat semula kereta anda dengan diskaun sebanyak 30%! Apa yang perlu anda lakukan adalah klik di sini dan isikan borang yang disediakan dengan butiran anda.

Di bawah adalah senarai harga dan harga promosi. Anda boleh mengecat semula apa sahaja kereta, tidak semestinya yang tersenarai di bawah sahaja. Model-model yang disenaraikan ini hanya untuk contoh harga mengikut kategori.

Promosi Carro Care sehingga 31 Mac – diskaun 30%, cat semula kereta anda bermula hanya RM2,100

Carro Care kini mempunyai dua pusat pembaikan Badan & Cat yang terletak di Taman Perindustrian Subang, USJ dan diUlu Tiram, Johor.

Klik di sini untuk menghantar maklumat anda bagi membuat tempahan. Hanya isikan nama dan maklumat untuk dihubungi dalam borang dan anda akan dihubungi selepas itu.

Promosi Carro Care sehingga 31 Mac – diskaun 30%, cat semula kereta anda bermula hanya RM2,100
Ini adalah manfaat-manfaat yang akan anda dapat menerusi pakej penuh cat semula kereta menerusi Carro Care:

  • Waranti 3-tahun – sekiranya anda terjumpa apa-apa kecacatan, anda boleh hantar semula untuk diperbaiki
  • Menggunakan cat automotif Nippon berkualiti tinggi
  • Pasukan yang diketuai oleh pakar mengecat dari Jepun dengan pengalaman selama 25 tahun

Berikut adalah video testimoni dari pelanggan-pelanggan sebelum ini yang telah menggunakan perkhidmatan pakej penuh cat semula kereta Carro Care:

VIDEO: Restorasi penuh Proton Waja

Kadang kala anda tidak perlu menunggu untuk membeli kereta baharu, kerana kereta sedia ada mempunyai nilai sentimental kepada keluarga anda. Dalam kes ini, mengapa tidak untuk melakukan restorasi penuh?

VIDEO: Cat semula sepenuhnya Perodua Myvi

Wanita ini menghantar Perodua Myvi miliknya untuk perkhidmatan cat semula kereta sepenuhnya. Tonton video ini untuk hasil kerja tersebut.

VIDEO: Cat semula sepenuhnya Honda Civic FE

Kerana tidak berpuas hati dengan warna yang tidak sepadan selepas melakukan pembaikan kemalangan Honda Civic FE miliknya, Zee membuat keputusan untuk menggunakan khidmat pusat pembaikan Badan & Cat MyTukar untuk cat semula sepenuhnya. Dia turut mendedahkan beberapa fakta menarik berkenaan iklan khidmat cat semula sepenuhnya seluruh badan kereta yang ditemui atas talian.

VIDEO: Cat semula sepenuhnya Audi TT

Audi TT ini dihantar untuk ditukar warna kepada kuning dan hitam!

https://www.youtube.com/watch?v=O78A7jwwP6U