Honda HR-V RS diperkenalkan di Jepun

Honda-HR-V-Vezel-RS-1_BM

Jika anda mempunyai Honda HR-V dan inginkan kelainan pada gayanya, ini mungkin boleh dijadikan idea buat anda. Honda Japan telah pun memperkenalkan varian RS bagi Honda Vezel (nama yang digunakan bagi pasaran domestik). Dengan gaya yang lebih ranggi, ia bakal menyertai varian Style Edition yang telah pun menjengah pasaran berkenaan, selain model standard.

Malah Honda Japan juga mengesahkan akan memperkenalkan varian Honda Vezel Hybrid RS selain Honda Vezel RS. Bagi varian RS ini, ia ditampilkan dengan spoiler lips, skirt sisi, rim yang lebih bergaya bersaiz 18-inci, lampu kabus hadapan LED dan bahagian kabinnya pula dihiasi dengan kekemasan serba hitam. Walau bagaimana pun, tiada perubahan daripada sudut mekanikalnya.

Penjana kuasa hibrid masih kekal dengan 1.5 liter SOHC i-VTEC empat-silinder (132 PS/156 Nm) dengan gabungan motor elektrik i-DCD (30 PS/160 Nm), bersama kuasa yang disalurkan menerusi transmisi CVT tujuh-kelajuan. Manakala versi tanpa hibrid juga sama tanpa motor elektrik sebagai penjana kuasa.

Buat masa ini, harga bagi Honda Vezel RS ini masih belum diumumkan, tetapi dijangka ia bakal mula dipasarkan di Jepun pada hujung bulan ini. Sebarang perkembangan terkini akan dilaporkan dari semasa ke semasa.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 

Comments

 

Add a comment

required

required