Range Rover Evoque Edisi Istimewa Ember diperkenalkan, menampilkan InControl Touch Pro

RR-Evoque-Ember-SE-08

Land Rover telah memperkenalkan Range Rover Evoque edisi istimewa “Ember” dengan tema warna merah dan hitam. Ia berasaskan HSE Dynamic, Ember menggabungkan Firenze Red dengan Santorini Black. Logo belakang ‘Evoque’ berwarna hitam dengan tona perak disekelilingnya, sementara perkataan ‘Range Rover’ di hadapan pula berwarna hitam.

Elemen Black Pack termasuk rim aloi Satin Black 20-inci, kekemasan ekzos Black Dynamic, gril Dynamic Narvik Black dan lampu hadapan dan belakang yang lebih gelap bagi menyerlahkan lagi imej Ember.

Tema itu turut melatari bahagian dalam, dengan tempat duduk Ebony Black dengan jahitan kontras Pimento Red, karpet lantai hitam dan merah premium serta kekemasan Gloss Black. Ember boleh ditempah dalam jangka masa terhad selama tiga bulan pada musim panas ini di UK dan penghantarannya dijangka bermula September.

RR-Evoque-Ember-SE-09

Antara elemen baharu bagi model 2017 ialah sistem hiburan InControl Touch Pro generasi akan datang, HSE Dynamic, HSE Dynamic Lux dan Autobiography standard untuk semua varian. Diperkenalkan pada pelancaran Evoque Convertible, InControl Touch Pro termasuklah skrin sesentuh 10.2-inci dengan gaya ala-tablet yang boleh dibesarkan untuk kawalan zum dan sebagainya.

Skrin ini juga mempunyai format yang cukup lebar iaitu 21:9 dengan resolusi piksel 1280 x 542 iaitu 80% lebih tinggi berbanding skrin sesentuh lapan-inci standard pada Evoque. Malah ia juga boleh digunakan bersama aplikasi telefon pintar Land Rover Route Planner dan membenarkan destinasi dirancang. Selain itu, ia juga termasuk dengan peta 3D difinisi tinggi dan sistem kamera sekeliling.

Ia juga menampilkan ‘Low Traction Launch’ bagi mempertingkatkan keupayaan pacuan Evoque dalam semua laluan. Ia menggunakan mod pemanduan yang boleh dipilih secara manual dan membolehkan kenderaan melalui pemukaan bergeseran rendah dengan lebih optimum. Ia juga mengawal jumlah tork bagi membolehkan pemandu mengawal pergerakan roda dan memaksimumkan tujahan pacuan mengikut keadaan.

RR-Evoque-Ember-SE-04

Land Rover turut menawarkan Graphite Design Pack untuk Evoque Autobiography. Ia didatangkan dengan rim aloi unik 20-inci dengan Satin Technical Grey, termasuk gril Dynamic berwarna hitam dengan Satin Dorchester Grey di sekelilingnya.

Bumbung, bonet dan perkataan di pintu belakang berwarna hitam, lampu hadapan dan belakang juga lebih gelap, kekemasan ekzos berwarna hitam Dynamic, perincian kekemasan juga berwarna hitam pada perumah cermin sisi, sekeliling lampu kabus, corong dapra dan pintu belakang.

Selain itu, ia turut ditawarkan dengan pilihan warna bagi badan yang lebih banyak, termasuk Aruba, Farallon Black, Carpathian Grey dan Silicon Silver dengan semuanya berjumlah 18 warna.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required