Honda Grace Style Edition dilancarkan hanya di Jepun

Honda-Grace-Style-Edition-1-e1472789877762

Honda City atau pun lebih dikenali sebagai Honda Grace di pasaran domestik Jepun, kini telah diperkenalkan dengan model edisi istimewa, “Style Edition”. Terdapat beberapa ciri yang dipertingkatkan, ia ditawarkan dengan dua trim iaitu Hybrid LX atau Hybrid EX.

Bagi bahagian luarannya, gril hadapan, pemegang pintu dan bingkai lesen belakang ditampilkan dengan kekemasan krom gelap yang memberikan penampilan lebih bergaya. Sementara, bagi kabinnya pula, ia menampilkan fabrik upholsteri hitam (dengan jahitan kontras biru) dan roda stereng balutan kulit. Senarai elemennya kini termasuk unit electronic toll collection (ETC).

Penjana kuasa hibrid diteruskan sebagai sumber utama, dengan menampilkan enjin petrol 1.5 liter DOHC i-VTEC Atkinson cycle (110 PS/134 Nm) yang dipadankan bersama transmisi DCT tujuh-kelajuan. Pengelektrikannya didatangkan dari motor enjin (29.5 PS/160 Nm) dan pembeli boleh memilih sama ada konfigurasi pemanduan dua- atau empat-roda.

Mengenai harganya, Honda Grace Style Edition ditawarkan dari 2,098,400 yen (RM83,004) sehingga 2,424,400 yen (RM95,840), termasuk cukai penggunaan. Pembeli juga boleh memilih dua warna eksklusif sama ada hitam atau biru gelap, dengan tambahan putih mutiara dan merah metalik.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required