Honda NM4 Vultus tampil dalam Ghost in The Shell

Honda NM4 Vultus tampil  dalam <em>Ghost in The Shell</em>

Filem yang ditunggu ramai tahun ini, iaitu Ghost in The Shell akan mula ditayangkan buat pertama kali 31 Mac ini (harapnya tidak disekat di Malaysia), dan di dalamnya, anda berpeluang menyaksikan motosikal Honda NM4 Vultus buatan khas untuk filem ini.

Ia dipilih kerana mempunyai bentuk yang cukup futuristik, sesuai dengan filem keluaran DreamWorks Pictures dan Paramount Pictures itu, yang dihasilkan inspirasi daripada komik Jepun (manga) dan berlatar belakangkan suasana di beberapa tahun akan datang.

Honda NM4 Vultus tampil  dalam <em>Ghost in The Shell</em>

Watak utama filem ini adalah Scarlett Johansson yang memainkan watak Major, iaitu seorang manusia yang telah mengalami kemalangan teruk, dan kemudiannya diselamatkan dengan dijadikan sebagai sebuah cyborg. Tugasnya selepas itu adalah untuk menentang penjenayah paling merbahaya di Jepun.

Honda NM4 Vultus yang digunakan dalam filem ini dibangunkan dengan rekaan yang diberikan oleh Honda sendiri, dan kemudiannya diperkemaskan oleh pasukan produksi filem tersebut. Ia kemudiannya menjadi motosikal watak utama Major. Ia juga membantu menjadikan dunia futuristik buatan dalam filem tersebut menjadi lebih kepada sebenar.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required