VW Beetle untuk dimenangi menerusi peraduan ‘Win the Icon’ – pandu uji, muat naik foto di Instagram

VW Beetle untuk dimenangi menerusi peraduan ‘Win the Icon’ – pandu uji, muat naik foto di Instagram

Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM) mengumumkan penganjuran peraduan menerusi Instagram, “Win the Icon”, yang berlangsung mulai 1 Oktober hingga 30 November 2019. Peraduan itu dianjur berdasarkan kepada tagline Volkswagen, ‘Better experienced than explained’ dan hadiah utamanya memang cukup menarik iaitu sebuah Volkswagen Beetle 1.2 TSI baharu dan keputusan peraduan ini akan diumumkan pada Disember 2019.

Untuk menyertainya, anda hanya perlu memandu uji sebuah model Volkswagen di mana-mana pengedar sah, rakamkan pengalaman itu ke dalam satu video berdurasi seminit dan letakkan kapsyen video yang paling kreatif bermula dengan ayat… “Kisah #BetterExperiencedThanExplained saya ialah…”.

Kemudian tag @VolkswagenMalaysia di dalam posting tersebut. Apa pun, sila pastikan profil Instagram anda boleh diakses oleh orang ramai. Manalah tahu anda bertuah menjelang hujung tahun ini dan Beetle tersebut mungkin menjadi milik anda. Good luck!

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required